[XOne] Xbox 360 op Dvi-d monitor.

Discussie in 'Games' gestart door Bakeatar, 9 feb 2012.

1. Bakeatar

Bakeatar Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb sinds kort een xbox 360 slim gekocht ik was van plan deze op mijn monitor aan te sluiten en de av kabel aan een adapter zodat ik de in mijn speakers kon pluggen omdat ik geen speakers in mijn monitor heb zitten. Ik heb nu dus een dvi-d naar hdmi kabel gekocht en een adapter waarin ik de plugs van de av kabel in kan stoppen. Ik had rond gegoogled en je schijnt dit kapje van de av kabel eraf te kunnen halen en um dan boven de HDMI te plaatsen maar na checken bij mijn lokale computer zaak schijnt dit niet te kunnen omdat dan de hdmi de av blokeerd. Klopt dit? De tip die ik wel kreeg om te doen is USB boxjes te kopen en die dan aan de xbox te kopplen? Maar kan dit? Wat ik ook nog heb geprobeerd is zon gevalletje van bol gekocht (http://www.bol.com/nl/p/games/live-headset-adapter-360-zwart/1004004011675065/index.html) Hierin moest ik de plugs van mijn pc headset indoen en dan zou het audio moeten geven maar nee hoor dit werkt ook niet.
    Dus mijn vraag is hebben jullie misschien een idee hoe ik wel audio kan krijgen. b.v.d *)

Laatst bewerkt: 10 feb 2012
  2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Het kapje van de AV kabel eraf slopen lost het probleem wel op. Je kan ook de er daarvoor bedoelde HDMI Audio Adapter van Microsoft kopen, maar dat kost weer extra geld. Of je koopt de namaak versie voor weinig.

Deel Deze Pagina