xbox 360 op laptop aansluiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boxbox360, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxbox360

boxbox360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik heb laatst een xbox 360 gekocht en ik wilde deze graag op mijn laptop aansluiten. na wat gegoogle en op deze site gekeken kwam ik al wat threads hierover tegen alleen wordt hier (bijna) altijd gevraagt of het mogelijk is om de xbox 360 aan the sluiten via de VGA. mijn vraag is of ik de xbox aan kan sluiten via de S-video. ik heb alles al aangesloten maar wat zou ik nu moeten doen als het zou werken.:confused: windows doet namelijk niks als hij aangesloten is en aanstaat.:{

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het een S-video uitgang betreffen.
    En een uitgang is alleen geschikt om je laptop mee op een ander scherm aan te sluiten.

Helaas dus.

Wat je wel kunt doen is een externe tv kaart kopen die via usb werkt.

Maar of dat echt mooi beeld geeft kan ik je helaas niet zeggen.

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Laptops hebben geen video ingang, de aansluitingen zijn altijd video uit. Dus een XBox360 op je laptop aansluiten gaat lastig worden, of je moet een PCMCIA/USB TV kaart kopen, maar reken er maar niet op dat er dan jofele kwaliteit vanaf komt.

4. boxbox360

boxbox360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oké ik heb mijn pinnacle tv stickie gepakt en hier kreeg ik een kabeltje bij waar ik video en audio op kan aansluiten ik heb dus de xbox kabels hier op aangesloten. wat zou ik dan nu verder moeten doen? tv kanalen zoeken met media center?

EDIT: ik heb net media center kanalen laten zoeken alleen hij vind geen kanalen (leek me ook vrij logisch).
    weet iemand misschien een programma zodat hij wel de xbox vind

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  5. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zat er geen software bij het stickie zelf?

Anders even op de site van pinnacle kijken voor de software.

6. boxbox360

boxbox360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er ook bij en heb deze ook geinstalleerd. media center herkend de tv tuner ook wel alleen hij wil de xbox niet vinden als kanaal. misschien komt het omdat ik de video kabel van de xbox niet in de aansluiting voor een tv kabel in de tv tuner heb gedaan want die past er niet in.

ik heb dus zoals in mijn vorige antwoord staat de kabels in een kabeltje gedaan dat in de zijkant van de tv tuner past.

Laatst bewerkt: 3 nov 2008
  7. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je met de software van pinnacle zelf aan de gang.
    Ik heb daar zelf echter geen ervaring mee.

Mediacenter ondersteund waarschijnlijk alleen het tv tuner gedeelte van die stick.

Misschien heb je wat aan dit topic: Klik!

8. boxbox360

boxbox360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt. dan zal ik dat topic eens goed doorlezen want er zit geen pinnacle software bij. pinnacle gaf alleen een cd met de drivers. pinnacle gaat er ook vanuit dat je media center gebruikt.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik neem aan dat je gewoon de gele/witte/rode stekkers hebt gepakt? Media center doet daar heel moeilijk over. En de pinnacle software gaat dat niet als kanaal herkennen. Probeer eens op zoek te gaan naar "composiet".

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daar gaan we dan ook verder !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina