Xbox 360 op reis

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Superbol, 9 jan 2006.

1. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel al aangeeft wil ik graag zoveel mogelijk informatie hebben over hoe je je Xbox 360 het beste kan vervoeren als je op reis gaat en echt niet zonder kunt:cool:

Ik vertrek volgende week weer voor 4 maanden naar Amerika om te studeren, en dan wil ik hem uiteraard gewoon meenemen om zo af en toe is een potje te racen of in het rond te kunnen knallen.

Het probleem zit hem er alleen in dat de zogehete 'Travelbags' alleen nog in Amerika te verkrijgen zijn. Dat zal dus ook één van de eerste dingen zijn die ik aan zal schaffen, maar daar heb ik nu nog niet zoveel aan.

Ik zelf zat er iig aan te denken om hem als handbaggage mee te nemen in mn rugzak of eventueel te kijken of die in een laptop tas past...

Maar ik wil dus graag jullie tips en ideen weten over hoe jullie ervaringen hiermee zijn of gedachten die je erover zou hebben als je in dezelfde situatie zou zitten:)

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De 360 is regio gebonden, dus aanschaffen van nieuwe games kan niet in de VS. Wist je natuurlijk al ;). Vervoeren van het ding als handbagage lijkt mij geen probleem. Neem wel je aanschaf bon mee, anders moet je misschien invoer rechten betalen als je terugkomt.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    In een handdoek wikkelen, en dan in een sporttas, dat heb ik steeds gedaan. Dat werkte gewoon goed. En goed oppassen ;)

4. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat van die games wist ik idd al...gelukkig zit er ook een inet-shop die PAL games verkoopt en zijn niet alle games regio gebonden, maar heb nu eigenlijk alle spellen die me interesseren op het moment, dus zit wel goed:)...dat van die aanschafbon is wel een goeie idd:)

Aan die handdoek zat ik ook idd te denken, ff iets extra's eromheen om te beschermen. En wat denk je van alle losse acessoires? Gewoon los in de normale baggage met een breekbaar sticker erop? Of iig de controllers ook maar los meenemen in diezelfde rugtas?
    En denk je dat de straling van het scanapparaat iets aan kan richten, of zal dat verder geen probleem moeten zijn? Las laatst ergens dat iemand zn xboxje in een metalen koffer had gedaan om hem daartegen te beschermen, en vervolgens dachten ze dat er een bom in zat:+ (*zoekt nieuwsbericht)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ook van dat bolletjesplastic, die je er omheen kan doen (je acessoires).
    En breekbaar sticker is wel handig idd.
    Scan schade lijkt me niet echt aan de orde eerlijk gezegd.. Maar dat weet ik niet zeker

6. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon de controller tussen je kleren propt komt het denk ik wel goed*)

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    zowieso je xbox in de handbagage, controllers en andere dingen kan je rustig in je koffer doen, wat je ook kan doen is bij de praxis wat piepschuim platen halen, en daar een soort van koffer van maken , piepschuim kan je makkelijk zagen en plakken zodat je xbox perfect in een tas kan om mee te gaan als handbagage:)

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon goed beshermen met allerlei dingen zoals handoek inderdaad, deed ik zelf ook met cube ^.^, oja!! in amerika hebben ze als het goed is ander soorten stopcontacten en stekkers, ik weet niet precies hoe die eruit zien, mr het kan mogelijk zijn dat je de stekker die je gewoon nu hebt, daar niet kan gebruiken, want als het goed is, is die daar anders, en de goede stekker is wel zo belangrijk! mr kweet niet skr of het waar is, ik heb een vriend die ook wel vaak naar amerika op vakantie is geweest, en hij zei van wel,

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt idd een ander stekker type, maar die kan je gewoon kopen bij de bouwmarkt, die converters. En dat zal ie waarschijnlijk wel uitgevonden hebben.

Lijkt me best kut, zit je 4 maanden in Amerika, zonder converter :p

10. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    ja daarom, heb je je stekker van hier wel meegenomen :p, heb je er nog niets aan, kvroeg net die vriend ook, en je hebt idd andere stekker nodig, dus bij deze voor alle zekerheid heh ;)

11. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat bolletjeplastic wel iets handiger is...je creert geen extra ruimteprobleem (piepschuim is niet echt buigbaar) en straks zit mn xboxje vol met piepschuimbolletjes als het een beetje afbreekt8)

Hoorde net van Rox NL die hetzelfde had gedaan voor een weekendje lannen die hiermee zn controller half gesloopt heeft....zal dus wel iets meer bescherming aan te pas komen :)

Dat van die stekkers heb ik inderdaad allemaal al uitgezocht...komt zelfs een hele step-up converter aan te pas aangezien er 110V staat op het stopcontact in amerika en de voeding van de Xbox alleen maar op 220-240V werkt...kan ik nog wel eens een keer in de startpost verwerken als daar behoefte aan is, want er komt nog wel wat meer bij kijken, maar denk niet dat er al te veel mensen zijn die hun 360 gaan vervoeren naar Amerika:9

12. meteorwings

Leuk Bevonden:
    0
    ok, goed zo dat je dat dan allemaal al hebt ;), mr ik dacht, laat ik het voor de zekerheid maar zeggen, je weet maar nooit

13. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    de 360 zelf is niet regio gebonden, de uitgevers van games bepalen zelf of ze een game regiovrij maken of dat ze PAL/NTSC behouden, daarom doen sommige imports het wel.

14. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat stond ook deels in mn quote verder naar boven...maar het is alleen een beetje jammer dat er geen officiele lijst is uitgegeven of bekend is waar deze titels op staan...alle lijsten die naar buiten komen worden vervolgens weer tegengesproken...beetje jammer:{

15. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Zorg dat je je Factuur mee neemt als bewijs dat hij hier gekocht is. Zodat je niet eventueel erover hoeft te betalen als je na 4 maanden weer terug komt.

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik doe hem gewoon weer trug in de doos, controllers der bij. Passen niet alle sterkkers er meer bij, die neem ik dan mee in een plastic tasje.

maarre, hier in de plaatselijke gameswinkel hebben ze wel zo'n xbox360 tas te koop.
    €45

17. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat ding wel in de states aangezien zij op 60 Hz werken(wisselspanning) en hier in nederland 50 Hz.
    Denk dat de voeding dit niet aan kan.:{

18. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Makro hier in Delft hebben ze van die 360 tassen liggen waar hij precies in past :) Bij de Media Markt Rotterdam ook trouwens :)

19. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Zijn dat bij de MM ook echt tassen gemaakt VOOR de Xbox 360?
    Anders zo'n ding aanschaffen idd. Zou wel veilig zijn.
    Wat kosten die geintjes? Weet je dat toevallig?

20. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah volgens mij wel. ik heb er een voor de eerste box.

Deel Deze Pagina