hallo, Ik heb een Xbox 360 gekocht en wou hem aansluiten op mijn Syncmaster T220 (geen HD) van Samsung, met een HDMI naar DVI kabel. maar het probleem is dat ik geen geluid heb (zit namelijk geen boxjes in het scherm). Hoe kan ik het geluid van mijn Xbox naar mijn speakers krijgen? alvast thx
Je geeft alleen niet aan wat voor speakertjes je wilt gebruiken! Dit zijn de opties voor je, want ik neem aan dat je die van je stereotoren met 2 stereo tulpjes (rood en wit) kan gebruiken of misschien heb je een 2.1 setje met een 3.5mm minijack (koptelefoon klein) ingang. Je kan de xbox audiodongle kopen voor €30. Deze dus: Omdat hiervan de AV stekker smaller is, kan je deze tegelijkertijd met de hdmi kabel in de xbox prikken. Dan kan je de stereo uitgang nemen en een verloop tulpjes-minijack 3.5 mm ertussen zetten. Dat is echter veels te duur en weggegooid geld, want je kunt ook heel makkelijk een oude xbox AV kabel strippen http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2823140&postcount=28 en dan gebruik je daar de stereotulpjes van met een minijack 3.5 minijack.