Xbox 360 opnames maken met HDD/DVD recorder...HELP!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MJJ, 27 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MJJ

MJJ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn zoon wilde graag een capturecard. Nadere info in de winkel leerde mij dat dit voor hem geen optie zou zijn, aangezien hij geen HD tv heeft (maar zo een oud herniading) en er moest een laptop tussen (heeft hij ook niet).

Op forums gekeken en een hdd/dvd recorder zou het ook mee moeten kunnen. Via marktplaats een tweedehands hdd/dvd recorder aangeschaft. We komen er niet uit!!!

De hdd/dvd recorder is een: Philips DVDR7300H DVD Recorder / Harddisk.

We hebben het voor elkaar dat de xbox daarop aangesloten zit en dat hij ook via de dvd/hdd recorder het gewoon doet op de tv, maar het opnemen wil niet. Zowel niet op HDD als op een DVD RW. Wat gaat er mis?

Omdat ik absoluut er 0.0 verstand van heb, hoop ik dat er iemand is die het in jip en janneke taal kan uitleggen. Want via hdd lijkt hij wel te recorder, maar uiteindelijk heeft hij het niet opgenomen als je kijkt tussen opnames. Ook blert hij steeds over no signal dingen en zo.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het probleem is dat de meeste recorders geen 60hz kunnen opnemen.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even nagevraagd.

De meeste DVD/HDD recorders kunnen geen 60hz opnemen via composiet (gele stekker).
    Een andere mogelijk zou zijn om gebruik te maken van een Scart Advanced (RGB) kabel maar dan kunnen de volgende problemen krijgen.
    1. DVD/HDD recorder ondersteund geen opname via RGB.
    2. Kopieerbeveiliging Macrovision wordt geactiveerd.

Het beste is toch een capture kaart maar zelfs daarmee moetje goed uitkijken want niet alle kaarten ondersteunen 60hz.

Voor meer vragen of informatie kan je terecht in de volgende thread.
    [Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina