Hallo allemaal, Zoals sommigen van jullie wellicht weten wordt er maandag 21 November een Xbox 360 Party in Aalsmeer georganiseerd. Deze party is exclusief voor Xbox relaties en helaas niet voor particulieren. En laat ik nu net een Xbox-relatie zijn '' De Xbox 360 wordt gepresenteerd tijdens een avondvullend programma. Zo worden onder meer de ins en outs van de unieke High Defintion graphics en de Media Center-toepassingen van de Xbox 360 uit de doeken gedaan. Daarnaast krijgt u natuurlijk ruimschoots de mogelijkheid om zelf de nieuwe hardware en software eens te proberen. Behalve alle launch-titels van Microsoft staan ook de grote titels voor de Xbox 360 van onze partners opgesteld (o.a. van Electronic Arts, Ubisoft en Activision). Bovendien maakt u kans op prachtige prijzen en gaat niemand met lege handen naar huis.'' Naar mijn mening natuurlijk altijd leuk om zo'n event bij te wonen! Zijn er meer members die uitgenodigd zijn voor dit event?
Jammer dat ik geen xboxrelatie ben ... Hoor graag meer over der media-center toepassingen ... Zullen de grote bazen van microsoft er ook bij zijn of alleen wat vertegenwoordigers?
De Nederlanse Xbox divisie zal er bij zijn ... ik verwacht geen bobo's want die zijn op de x05 geweest ... maar je weet het nooit
Vertel ff hoe het was ja ik ben sowieso te jong om een Xbox relatie te zijn lol. Of maak een video-opname daar
Lekker verhaal dan, daar kom ik iedere dag langs. Je mag toch altijd iemand meenemen als je wordt uitgenodigd? Met mij is het goed toeven hoor zo'n dagje.
Ik wil best meegaan als je vriendin lijkt me wel tof.... Hoop dat ze met iets vernieuwends komen, maaja alles over de xbox 360 is toch al bekend, denk ik......
Jaja, vandaag dan mijn pasje gehad. Laat die party maar komen. Zijn er nog meer mensen van XBW die gaan?
Ook ik ben komende maandag van de partij in Aalsmeer. Verwacht gewoon een "normale" introduktie van de 360 voor de retail. Altijd leuk om onder het genot van een hapje en drankje te gamen. Misschien nog een leuke attentie van MS en waarschijnlijk de kans om een 360 en/of games te winnen. Als er schokkende gebeurtenissen zijn laat ik het wel weten in deze thread.
Toevallig werk ik in hetzelfde gebouw waar het event gehouden wordt. (nl bij Endemol). Ik moest toevallig in dat gedeelte zijn en ik liep net langs de demopods. En daar stond dan de xbox360. Ik wist niet eens dat het hier zou zijn. Ik ben verder niet uitgenodigd maar misschien loop ik na het werk er ff langs, kijken of er wat te beleven valt.
Jonge, was gewoon supervet. Was naast het Big Brother huis. Faceplate gehad van PGR 3. Werden er 3 360s weggegeven, door zoon belspel gozer, wint gewoon die kerel waar ik mee ben gereden 360 Premium pakket + PDZ, PGR3 en Kameo... Vuile...
Zo, ook net terug uit Aalsmeer. Was een zeer geslaagde avond. Prima eten en drinken,leuke en goede sfeer en ruim voldoende demopods om even lekker te kunnen gamen. Veel demo pods met first party en een klein aantal met wat third party games.Dit waren NFS MW(liep meedere malen vast, EA he!), CoD2, King Kong. De meest indrukwekkende game voor mij was toch wel CoD2 Zeer intens!! Net, als deel 1 op de pc echt zeer, zeer chaotisch en zwaar cool. De demo versie was inderdaad zonder AA, maar desondanks zag het er zeer goed uit. Overgens vind ik dat Kameo, voor mij dan, er het meest next gen uit zag. Grafisch echt super vet! Bij vertrek en tasje met een keycord,boekje,pen en een zeer vette faceplate van PGR3
Jup, Kameo vond ik het er vetst uitzien. Over PDZ zit ik nu toch te twijfelen. De besturing viel mij tegen. Kan ook zijn dat hij niet goed stond ingesteld
Omg, dat eten, dat heerlijike eten, en gratis wel te verstaan. En natuurlijk gratis bier. En dan ook nog is 2miljoen xboxen. Het was de hemel.
Er was niets te koop, helaas. Zelfs de prijswinaars moeten wachten tot 2 december Er werd overgens nog steeds niet gemeld hoeveel consoles er naar Nederland komen. Wel vertelde Paul Naber (CM Nederland) dat er van elke 5 bestelde (door de retail) er maar 1 geleverd zal worden. Als dat waar is, en waarom zou Paul liegen, komen er toch zeer weinig 360's naar Nederland de komende tijd.
Paul (MrX) heeft hier inderdaad al vaak gewaarschuwd ... dus het komt niet onverwacht ... maar jullie konden wel een PGR3 faceplate kopen/winnen/krijgen