Hopen dat jullie me nu snel kunnen helpen en dat jullie het nu lezen. Ik zit met een zwaar K#t probleem aangezien ik dus een account aan het maken ben, naam ingevuld etc alles gedaan behalve die code. Nu zei LeZe dat hij op je HDD staat. Niks gezien. in de HDD zeg maar wel. maar dat zijn ze niet. Op de 360 zelf zijn ze ook niet. Waar zit dat ding? Plz help..
bedoel je de code dat je 1 maand gratis live heb? in dat geval, niemand heeft die code, die 1 maand gratis live zit standaard ingebouwd in je xbox 360, dus als je een account maakt, hoef je geen code in te vullen, ik weet anders ook niet wat je precies bedoeld, mr hopelijk help ik je hier mee uit, dus je hebt geen code nodig,
Als je een xbox live account aan maakt, Dan moet je een naam invullen , email adres,telefoon nummer etc. Dan moet je parent het doen. En dan moet je als laatste een prepaid code invoeren..
MOET? krijg je dan meteen dat venster?? in dat geval, weet ik t niet, ik weet zelf ook niet meer wat ik deed, mr bij mij was die meteen 1 maand gratis, ik zat ook eerst te zoeken naar die code, mr ik skipte het stukje met die code, en drukje ergens op next, of volgende, of in ieder geval iets dat je die code niet hoeft te doen, daarna kon ik 1 maand gratis gewoon online
Dat klopt niet. Ik maakte ook me account, en toen moest ik dus al die dingen invullen. Ik had toen geselecteerd dat ik Xbox Live Silver wou, en toen bleek ik opeens een maand gratis te krijgen. Ik denk dat jij een verkeerd abbonoment heb gekozen. Ik denk dat je ook voor een Xbox Live Trial kon kiezen ofzo. Even alles opnieuw doen, en goed lezen.
neeeee het MOET niet je gaat gewoon voor silver en dan in de volgende schermen krijg je een aanbieding van 1 maand Gold gewoon op silver drukken!!
ja precies , dat deed ik nou ook, ik wist t niet meer, lol, ik drukte inderdaad ook op silver, en toen zat er idd 1 maand gratis automatisch bij
als je al xboxlive heb en je gaat online op de xbox360, krijg je dan die 1 maand gratis op je abonnement? of kan je met die 1 maand live alleen nieuw gamertag maken. Ik heb de 360 bijna, dus dit vraag ik me evve af
Ik vind het maar een beetje vaag dit verhaal. Bij mij is het gewoon dat ik naar dat Xbox live scherm ga en dan kan ik gewoon uit mijn accounts kiezen...
Wie heeft er Need for Speed MW? Me broer heeft gekut en nu is me gamertag heel raar. iets van aktrag ofzo. Later doen we wel een andere. Nu heb ik als het goed is een gamer profile als: Alex NED. Ik had ook Dutch Elite maar die kon nu niet meer..
Ik voeg jou wel toe. Ok? En btw ik heb een fifa rtcw gedownload maar hij staat niet bij demo's. weird.. en het is toch een speelbare demo.
weird, heb je de download wel afgemaakt dan? btw als je grote dingen dowload is het beter om de screensaver uit te zetten, anders switcht hij naar een ander scherm na 10 minuten