Hallo, Ik doe enkele games weg omdat ik ze niet meer speel. - Prince of persia (NTSCJ)(Gereseveerd) - Tomb raider Legend (classis)(PAL)(Gereseveerd) - Perfect dark zero (PAL) Combo € 30 zijn ze alle 3 voor jou..! ik ruil ze ook tegen orginele PAL dvd's films of series met ned ontiteling... Groetjes Boony
- Fable 2 (NTSCJ) (cover beschadigt box en boekjes in goede staat!) regio-vrij? - Tomb raider Legend (classis)(PAL) - Perfect dark zero (PAL) Tegen Banjo & Kazooie: Nuts & Bolts?
@ volkoren, Helemaal geen verkeerde deal.. maar ik wacht nog even af misschien heb ik de combo verkocht. @ buddy, sorry niet mijn game maar fable 2 is wel gewoon regio-vrij
pop op een gewoone NL xbox te spelen ?? zo jah heb ik wel intresse in pop en tomb raider kijk even in me lijstje of je er wat leuks tussen ziet . graag pm terug
27,50 en zijn ze voor jou POP is prima te spelen op gewone NL xbox dat is mijne namelijk ook. Sorry geen game voor me tussen.
Is Goed moet je wel even wachten want ik krijg vandaag of maandag me geld gestort dus als je jou rekening nummer pm't dan maak ik het van de week over