De Xbox : Te koop : Xbox 360 60GB Premium/Pro met 60 GB HDD. Ik heb deze gekocht in combinatie met een Halo 3/Halo Wars pakket. Hij is gebruikt, maar werkt nog goed. Heeft nooit een RRoD gehad, is nooit teruggebracht naar de winkel. In combinatie met 11 spellen, twee controllers (één controller kan alleen nog met Play & Chargekit draad worden gebruikt) en een wireless headset. Ook een Play & Charge kit met 2 batterypacks. HDMI kabel inbegrepen Spellen - Borderlands - Assassin's Creed II - Grand Theft Auto IV - Call of Duty Modern Warfare 2 - Forza 3 - Call of Duty Black Ops - Assassin's Creed Brotherhood - Red Dead Redemption Limited Edition. - Halo 3 - Halo Wars - Prince Of Persia - Fable 2 Alles is bij mij thuis in Haarlem te testen. Versturen vind ik te riskant voor zo'n pakket. Mailen gaat sneller, ik mail snel terug. Spellen niet los te koop. In ieder geval niet voordat hij weg is. RUILEN VOOR PS3 MAG OOK De Wii : De Wii! - Nintendo Wii spelcomputer, gratis gekregen bij actie van XS4All - Alle kabels etc die bij de Wii horen - Twee controllers, waarvan één een Wii Motion Plus Remote is. (Wii Motion Plus ingebouwd) - Games : - Mario Kart + stuurtje - Super Smash Bros Brawl. - Super Mario Galaxy - Donkey Kong Country Returns - Metriod Prime Corruption 3 - De Blob - Need For Speed ProStreet - Quantum of Solace - Excite Truck - Rayman Raving Rabbids 2 - Boogie + Microfoon Alle games zijn legaal met doosje en boekje. Alleen ophalen in Haarlem. Eventueel ruilen voor Playstation 3 Slim. Alleen Consoles worden los gekocht