Xbox 360 reparatie, klein vraagje.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MeetMyMeat, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeetMyMeat

MeetMyMeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb een vraagje, ik heb vorige week vrijdag een raparatie aangevraagd voor m'n 360. nu zijn we dinsdag en ze zijn hem nog steeds niet komen halen, die man aan de telefoon zei anders wel: '' We komen hem zo snel mogelijk ophalen ''. Hoe lang duurt dit ongeveer?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb je UPS gebeld?

3. MeetMyMeat

MeetMyMeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gewoon een reparatie aangevraagd via e-mail, die man van Xbox support zei dat dat alles was dat ik moest doen. ( Dit is de eerste keer dat m'n xbox kapot is. )

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat heeft die het verkeerd gezegd. Je vraagt een reparatie aan dan krijg je labels toegestuurd die plak je op een neutrale doos ( dus niet de 360 doos) en dan maak je een afspraak bij UPS om hem op te komen halen. Dat moet die eigenlijk wel gezegd hebben want dat is de enige procedure die er is.

5. MeetMyMeat

MeetMyMeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, krijg je die labels via e-mail dan? Ik heb namelijk nog geen e-mail binnen van Xbox.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zou als ik jou was even MS opbellen en vragen hoe het nu zit en wat ze in de computer hebben staan en vragen wat de procedure is. Misschien is er wel iets verkeerd gegaan. :)

Het nummer staat in de startpost van dit topic.

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126537

Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  7. MeetMyMeat

MeetMyMeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik wacht misschien nog een paar daagjes, er staat bij dat het lang duurt voor die e-mail, als ik 'm op het eind van de week nog niet heb, bel ik wel naar UPS.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je geen mails hebt moet je even MS bellen en niet UPS.
    Als ik jou was zou ik toch vanavond even bellen hoe het zit en dan weet je zeker dat er niets fout is gegaan, straks is dat wel en wacht je nog langer. :)

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb ik ook een keer gehad, kreeg dat mailtje met die pakbon maar niet van MS. Na 2/3 keer erachter aan gebeld te hebben, hebben we meteen een afspraak gemaakt wanneer ups langs zou komen. Die had toen de pakbon en een doos mee waar het in kon. Dat vond ik dan wel weer mooi opgelost. Hij hielp zelfs mee de xbox in te pakken

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Daar verder svp ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina