Ik heb sinds 2 weken geleden een xBox 360 S 250GB. Ik kon zaterdag avond nog een film kijken en zondag morgen wou ik weer gamen, geen beeld. Ik kijken of alles wel goed aangesloten was enzo maar alles zat gewoon goed. Toen op internet gezocht en de Y+RT uitgeprobeert, ook geen succes. Via de AV kabel kan ik nog wel xboxen maar voor Halo Reach moet je hem dan op PAL-60 zetten en dat verkloot gewoon mijn beeld. Oja, Fabriekinstellingen herstellen bij system info helpt ook niet en ik kan mijn resolutie, waar het waarschijnlijk aan ligt ook niet veranderen omdat je dan op HDMI moet zitten, blind heb ik het ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet. Wat moet ik doen?? Groetjes, Lars_0/
Ik hoor ook geen geluid. Ik heb 2 HDMI Kabels, 1 gewone en een met een dikke buiten kabel (zal wel tegen bescherming zijn) en daarmee doen ze het allebei niet. Ik heb 3 hd tv's volgens mij allemaal HD ready en ik heb em op 2 tv's getest. Allebei phillips (zou het daaraan liggen??) en 1 samsung. Eerst had ik wel beeld, toen heb ik zaterdag avond film gekeken en daarna deed ie het (zondagmorgen) niet meer.
ik heb dus precies hetzelfde probleem! met de av kabel op mijn tv lukt wel gewoon om hd te gamen! wil ik dit met hdmi doen doet hij het niet. heb het ook nog bij een andere tv geprobeerd en daar deed gewoon alles het. dus ik denk dat het aan mijn uitgangen van mijn tv ligt....? misschien heb jij hetzelfde probleem
Ik heb vanavond ook precies hetzelfde probleem zoals dBlock... geen signaal meer met HDMI. Tijdens het spelen kreeg ik opeens een vaag beeld, ik herstart de xbox en nu zie ik gewoon een zwart scherm met 'Geen signaal' erop. Ik heb alle kabels al opnieuw ingestoken maar het resultaat blijft helaas hetzelfde. Morgen ga ik de xbox eens aansluiten op een andere tv met HDMI, als het daar wel werkt dan wil het dus zeggen dat het aan de HDMI uitgang van mijn tv ligt