Xbox 360 s HDMI super vaag probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door superyoghurt, 10 okt 2011.

1. superyoghurt

superyoghurt Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb even geen weet meer, heb me suf gezocht maar niks kunnen vinden. Misschien dat ik hier antwoorden krijg

Ik heb een xbox slim 360. Altijd goed gewerkt, tot vrijdag tijdens het gamen het beeld begon te flikkeren. Niet constant, maar om de 5 a 10 seconden. Toen xbox uitgedaan, aangezet en ik kreeg geen beeld meer. Vanaf dat moment begon alle ellende.

Wat ik allemaal al heb geprobeerd.
    - Aansluiten op andere hdmi poorten, hd ready 37" (niks)
    - Aansluiten met andere hdmi kabels (4 stuks thuis, niks)
    - Aansluiten op andere tv full hd 32", 3 hdmi poorten (niks)
    - Mediacenter met hdmi uitgang werken op beide tv's hierboven

en nu komt het gekke
    - Xbox aansluiten bij kameraad op een kleine rot tv van aldi met hdmi (werkt)
    - Xbox aansluiten bij kameraad op een led tv 37" (werkt, hdmi1 werkt niet. overige 3 hdmi poorten wel)
    - ANDERE Xbox (fat) bij ons thuis aansluiten op beide tv's (werkt, op hdmi1 na voor 37" tv)

Heb al bekende reset gedaan, opstarten en dan Y + righttrigger vasthouden.
    Herstellen naar fabrieksinstellingen gedaan (xbox en tv)
    Hardeschijf eruit halen

Vanmiddag ga ik component kabel kopen, daar zal het wel mee werken vermoed ik want scart werkt ook prima op tv's thuis.

Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Xbox heeft garantie, tv ook maar heb geen flauw idee welke nou gek doet.

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Jouw Xbox lijkt het probleem te zijn. Of jouw twee tv's moeten plotseling tegelijkertijd kapot zijn gegaan. Als ik jouw was zou ik xbox support bellen, de situatie uitleggen, en EXPLICIET aangeven dat je meerdere HDMI kabels en TV's geprobeerd hebt, anders schuiven de schuld op jouw af.

Succes. ;)

Deel Deze Pagina