XBOX 360 Samsung probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Remcos, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remcos

Remcos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, maar tot nu toe heeft een lange zoektocht op internet me geen steek verder geholpen.

Drie dagen geleden heb ik een nieuwe XBox 360 gekocht. Bijgeleverd was een component HD AV-kabel. Gelijk dus op m'n Samsung LE37S81B aangesloten en spelen maar. Even wat installatie-instellingen doorgelopen (gegokt), maar hij deed het dus ik dacht spelen maar en dat ging prima! Een dag later nog eens aangezet. Geen problemen.

Toen ik een dag daarna weer mn XBox aanzette deed ie t opeens niet meer. Niet ondersteund zei m´n beeldscherm. Tsja... waarom hij het de dagen ervoor wel deed geen idee dan.

Een paar uur lang alle kabeltjes verwisseld, alle ingangen geprobeerd, schakelaar van HDTV naar TV en dat in zestienvoud en toen... had ik na 7 keer dezelfde scart ingang opeens weer beeld. Display-settings verzet, terug naar de Component ingang en ja hoor, hij deed het weer. Lekker een dagje gegamed en nergens meer zorgen om maken. Ik had de display-settings immer wat lager gezet dus nu kon het niet meer mis gaan...

Tot vanavond toen ik dacht even een spelletje spelen. XBox aan... Niet ondersteund zegt de TV. Wat nu weer???

Ik heb alles geprobeerd. Stekkertje naar TV, terug naar HDTV, scart ingang, AV-ingang. Niets helpt. Bij alle andere ingangen zegt hij zelfs dat er geen signaal is. Ik heb toch zelf al gezien dat ie het deed???

Procedure voor het resetten van de display-settings uitgevoerd. Werkt prima, alleen doet m'n beeldscherm nog steeds niets. Zeer frustrerend ook omdat ik normaal gesproken zelfs de meest verrotte electrische apparaten aan het werk krijg.

Wie weet een oplossing????

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je post 2 × hetzelfde?? Je hebt je vraag gepost daar zal spoedig antwoord opgegeven worden. Je hoeft hier dus geen special topic voor aan te maken. Als iedereen dat zou doen, zouden er veel te veel topics komen en zou het een chaos worden. Daarom zijn er regels, zou ik nog maar even door lezen :+

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  3. Remcos

Remcos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, ben nieuw hier. was niet de bedoeling om een aparte topic te starten

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    No prob, weet je het voor de volgende keer en welkom op het forum :)

-slotje-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina