Xbox 360 SKU-nr

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Legat0, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legat0

Legat0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte dat iemand mij kan helpen... Ik heb een tijdje terug een Xbox360 Gears of war pakket gekocht. Omdat hij nu niet meer werkt heb ik het nummer nodig dat op de doos staat. Maar laat ik nou net die doos weggegooit hebben. :x
    Is er hier iemand die ook zo'n "Xbox360 Gears of War"-pakket heeft MET doos :9 en zo vriendelijk is om het zijne hier even te noemen (of pm als je je daar lekkerder bij voelt).

Ik heb van iemand gehoord dat al die nummers hier in Nederland hetzelfde zijn, maar mijn google zoektochten kwamen op niets uit. Vandaar dat ik me hier op de knieƫn werp. _O_

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet gewoon het serienummer ? Staat sowieso achterop je 360, op een sticker :)

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en volgens mij zit er ook nog een nummer verborgen achter het klepje van je USB poorten aan de voorkant :9.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hey, welkom op het forum! :b:
    Volgens mij bedoel je inderdaad je serienummer van je console. Deze kun je vinden achter het klepje aan de voorkant van je Xbox 360. Boven de 2 USB poorten zit een sticker met je serienummer.
    Voor dit soort vragen kun je voortaan beter even hier kijken. Dit is een thread voor algemene vragen over de Xbox 360, waar je terecht kunt met dit soort problemen.
    Deze thread gaat dus op slot.

Veel succes verder! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina