Xbox 360 slecht beeld, hoe te verbeteren?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ZenithWarrior, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZenithWarrior

ZenithWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alweer een vast erg domme vraag, maar toch: ik heb sinds vandaag een Philips 32 PFL5522 aangeschaft, deze is hd ready. Hierbij heb ik een samsung digitale kabelontvanger (DCB-H360R). Ik heb mijn 360 hierop aangesloten, en dit lukte zowaar. Alleen nu kan hij alleen 420p ontvangen, bij 720/1050 krijg je blauw beeld en springt hij weer terug. Op 420 spelen vind ik het beneden peil,erg blurry effect en slecht beeld. Verder met tvkijken werkt de t.v prima, en kan hij makkelijk 720/1050p aan. Ik heb nu dus een VGA HD AV connecter gekocht, maar de gebruiksaanwijzing is werkelijk RUK. Ik ben totaal a-technisch, en kom werkelijk niet uit waar ik welke kabel in moet stoppen.. Wie weet wél hoe ik toch via 720 of 1050p kan spelen, of de kwaliteit kan verbeteren? Bij 50 pal had hij trouwens beter beeld dan 60 pal...alleen veel games ondersteunen dit blijkbaar niet...Iemand die weet hoe ik toch goed beeld krijg?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet waarom je twee threads met dezelfde inhoud opent. Maar deze gooi ik op slot, ik geef je zometeen meer uitleg in je andere topic.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina