xbox 360 slim 250 kopen of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door issie, 28 mei 2012.

1. issie

issie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Mensen
    Ik heb een klein vraagje ik heb een xbox 360 arcade met een kapotte controller en die een beetje veel geluid maakt en dacht nu aan een nieuwe xbox 360 slim de glanzende maar die zie ik bijna nergens meer te koop behalve bij consoleshop.nl
    Is het de moeite om de zwarte xbox 360 slim glanzend te bestellen of niet?
    En ik heb nog pas een jaar abonnement op me profiel gegooid hoe gaat dat in zijn werk als ik een nieuwe xbox heb?:confused:

Alvast bedankt_O_

2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wil je echt de glanzende? De matzwarte verschilt namelijk niet van de glanzende en is krasbestendiger. Je profiel kan je overzetten naar een nieuwe xbox. Net als je savegames etc. (dat laatste kan met usb stick of een transfer cable). Je hebt al voor 230 euro een 250gb xbox slim met 2 wireless controllers, 3 maanden xbox live en 4 games.

3. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Het duurt nog een tijd totdat de nieuwe Xbox gelanceerd word dus het is zeker de kosten waard om een nieuwe Xbox 360 aan te schaffen. Welke je dan neemt is je eigen keuze, ligt er ook wat je budget is.

Wat betreft het jaarabonnement, onthoud je gebruikte e-mail adres en wachtwoord. Op je nieuwe Xbox 360 kan je gebruik maken van "recover your gamertag". Dat houd dus in dat je het profiel van de ene Xbox overzet naar de andere.

4. issie

issie Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de glanzende kwaaa uiterlijk mooier daarom dacht ik aan de zwarte het wordt denk ik toch mat zwarte.

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Je kan ook eventueel wachten tot na de E3, ik zeg niet met zekerheid dat er een opvolger komt ( sterker nog, dit is al afgewezen ) maar er gaan ook geruchten dat er een nieuwere slim versie komt ;) Wellicht word deze dan goedkoper, en/of juist andersom ;)

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een nieuwe xbox kost toch amper nog iets? Denk dat ze niet veel goedkoper zouden gaan worden. Tevens denk ik al helemaal niet dat er nog een nieuw model xbox 360 komt, misschien nog een aantal special editions etc.

Dan kan je met elke aankoop wel wachten tot die goedkoper wordt... als je een brood koopt toch maar wachten op de folder van de plaatselijke supermarkt misschien is dat brood dan wel een dubbeltje goedkoper.

7. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe Xbox komt voorlopig nog niet. Dat is simpelweg omdat de 360 versie nog goed verkoopt. Verwacht wordt dat in 2015 de Xbox 720 uitkomt. Dat duurt nog 3 jaar, dus het is absoluut nog de moeite waard om een Xbox 360 te kopen.

Deel Deze Pagina