Hahaha, geloof je het zelf?? Die PC-gamer(?) moet dan wel totaal skill-loos geweest zijn..
En de muis-gevoeligheid kan je in elke PC FPS game gewoon instellen hoor, dus ik weet niet wat jullie bedoelen met reageersnelheid niet regelbaar? De hele control-setup van PC games gaat sowieso veel verder dan die van consolegames.. Ik kan in de meeste console FPS games tegenwoordig al niet eens zelf bepalen of ik nou met het rechter of linker knuppeltje wil mikken, echt compleet belachelijk imho..
FPS op consoles = kansloos (als je PC FPS gewent bent).. Het is wel te doen, maar de precisie en snelheid van mikken is zo enorm veel minder, tis gewoon niet leuk meer.. Maar als je je hele leven alleen maar met controllers games gespeeld hebt, en nooit met een muis hebt leren omgaan, kan ik me voorstellen dat FPS met een controller helemaal de shit lijkt.. Is het dus niet (ja, shit is het wel

)..
Echt niet te geloven dat er nog steeds mensen zijn die het niet doorhebben.. Maarja, zoals ik al zei, er valt je ook niks kwalijk te nemen als je nooit op de PC FPS games speelt.. Maar ga dan niet lopen roepen dat het niet zo is als je slechts met consoles ervaring hebt.. Want je lult dan over dingen waar je niks vanaf weet..
Zodra Live Anywhere er is, en Xbox 360 en PC gamers eindelijk officieel met en tegen elkaar kunnen spelen, zal het allemaal wel duidelijker worden voor iedereen..
Klik om te vergroten...