XBOX 360 Smartjoy FRAG

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bubu, 27 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubu

bubu Guest

SMARTJOY FRAG

Ik heb vanalles gelezen over een muis en keyboard adapter voor de xbox genaamd smartjoy frag waarmee je dus gwoon met muis en keyboard kan spelen, zelf heb ik dit nooit gekocht ofso want ik heb nooit een xbox gehad (of iig maar een korte tijd) ik heb nu dus wel een xbox 360,
    En zou erg graag met keyboard en muis willen spelen.
    Omdat ik dat veel lkkrder spelen vind, en ik geen geld heb voor een pc van 1500 euro voor de nieuwste games, Dus je snapt wel wat ik bedoel Weet iemand hier al meer van?
    Post het dan hier of zeg wat je ervan vind :)

SMARTJOY FRAG XBOX

2. kaluh gabber

kaluh gabber Guest

http://www.hotbit.nl/index.php?cPath=87

die hebben allemaal van die dingen

maare een muis en keyboard kun je toch al aansluiten op je 360 !! via usb!

zelf nog nooit geprobeert omdat ik alleen ps/2 zooi heb voor pc

3. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    kvin t een beetje onnodig

4. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook, ik speel 10000000 keer liever met een lekkere controller dan zown onhandige muis:confused:

5. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet zijn vraag! toevallig heb ik het me ook afgevraagd (vandaag) en ik denk dat het niet kan maar ik wil eigelijk wel zekerheid igg ga ik hem kopen en dan testen maar wanneer weet ik nog niet (ze zijn BTW 15 tot 20 euro) alleen heb ik geen credit-card die ik mag gebruiken dus moet ik een winkel vind (of ik moet hem zelf maken ;) )

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    kansloos, ga dan gewoon met je PC gamen zou ik zeggen

7. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0

@ FR@: lees even:

dus waarom kansloos ? Of zoals mijn reden, ik wil namelijk gewoon Halo 2 of PDZ of andere shooters spelen.

dus wij/dit is niet kansloos jou reactie is kansloos ;)

maar ik ben op zoek naar een smartjoy (nog steeds :p )

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dan krijg je muis + toetsenbord VS controller spelers.
    Juist, het spelen met muis en toestenbord gaat 100x makkelijker, en dus is de eerlijkheid over live bij shooters compleet zoek. Niet doen dus :)

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Was laatst een wedstrijd tussen controller en toetsenbord(+muis). Raad eens wie er won.

Jawel, de controller dude. zegt dus niks:)

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, dan is de reageer snelheid (heeft dat een speciale term?) van muis en toetsenbord dus niet regelbaar lijkt mij :)
    Maar het kan ook nog zo zijn dan er een grote amateur aan de knoppen zat ;)

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat is ook mogelijk:+. Ik zal het artikel is opzoeken, als ikhet nog kan vinden.

12. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, geloof je het zelf?? Die PC-gamer(?) moet dan wel totaal skill-loos geweest zijn.. ;)

En de muis-gevoeligheid kan je in elke PC FPS game gewoon instellen hoor, dus ik weet niet wat jullie bedoelen met reageersnelheid niet regelbaar? De hele control-setup van PC games gaat sowieso veel verder dan die van consolegames.. Ik kan in de meeste console FPS games tegenwoordig al niet eens zelf bepalen of ik nou met het rechter of linker knuppeltje wil mikken, echt compleet belachelijk imho..

FPS op consoles = kansloos (als je PC FPS gewent bent).. Het is wel te doen, maar de precisie en snelheid van mikken is zo enorm veel minder, tis gewoon niet leuk meer.. Maar als je je hele leven alleen maar met controllers games gespeeld hebt, en nooit met een muis hebt leren omgaan, kan ik me voorstellen dat FPS met een controller helemaal de shit lijkt.. Is het dus niet (ja, shit is het wel ;))..

Echt niet te geloven dat er nog steeds mensen zijn die het niet doorhebben.. Maarja, zoals ik al zei, er valt je ook niks kwalijk te nemen als je nooit op de PC FPS games speelt.. Maar ga dan niet lopen roepen dat het niet zo is als je slechts met consoles ervaring hebt.. Want je lult dan over dingen waar je niks vanaf weet..

Zodra Live Anywhere er is, en Xbox 360 en PC gamers eindelijk officieel met en tegen elkaar kunnen spelen, zal het allemaal wel duidelijker worden voor iedereen..

Laatst bewerkt: 28 mei 2006
  13. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me btj raar om aan een tafel te gaan gamen op een 360 =S console moet console blijven vind ik =O

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Maar wie zegt dat het pc vs console was? Misschien was het controller op console vs muis en toetsenbord op console.
    Als je dan de snelheid van je muis niet kan instellen, en je kan niet in 1 fatsoenlijke beweging met je muis je character helemaal draaien, speelt het ook gewoon kut.
    Zoals ik ook al zei, als je pc gamer (op pc) vs consle gamer (op console)laat spelen, dan wint sowieso de pc gamer.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Indeed, het speelt gewoon wat chiller zo op de bank of op mijn bed.
    Dat is bij mij dan ook het idee van gamen.
    Niet als een zombie achter een pc zitten kwijlen voor WoW ofzo, tot je een obsessie krijgt. Gamen is ook een vorm van ontspanning voor mij.

16. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Niks kansloos, een bij een console hoort een controller en geen muis en toetsenbord dan maak je er een "pc" van en dat is nou in het opzicht van de console niet de bedoeling.

Maar om op je vraag in te gaan, ik denk niet dat het al bestaat er is zowieso nog niet veel 3rd party stuff voor de 360.

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    mhh noujha ik wil hem zoizo al kopen voor CS (op mijn xbox 1), en bij een console hoort idd een controller alleen mag ik het nog wel proberen en je krijgt dan geen pc hoor.. ;) het blijft een xbox :p !

en dan nog wat wat denk je van messages typen.. doe ik liever met keyboard ;) duss ik ga hem wel kopen :D

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Helemaal waar. was laats in een potje met COD2. waren ook spelers die et met muis deden. en nee, het was geen eerlijk potje..:confused:
    Trieste kut shit

19. bubu

bubu Guest

Oeeh :eek: op cod met muis en toetsebord :D dus het is al mogelijk voor de xbox 360 :) ff zoeken dan

20. bubu

bubu Guest

migilles snapt mij :D het gaat mij ook voornamelijk op het singeplayer gebied als dalijk fear uitkomt wil ik het eigenlijk wel met een muis spelen die actie daar is zo snel :D en lijkt het me best kut op met een controller te spelen ik w8 gwoon tot er een smartjoy frag iets voor de 360 komt en probeer het dan gwoon ff uit :) Btw nog iets wat als dalijk ut 2007 komt :D :| :D dat wort pas vet met een muis en toetsebord xD

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina