Hey Ik zou graag een xbox 360 kopen.. Maar er zeggen een paar mensen dat je hiervoor een speciale tv nodig hebt. Dus met speciale poorten enz. Welke poorten heb je dan zoal nodig om een xbox 360 te kunnen laten draaien? Of is dit gewoon hetzelfde als bij de oude xbox? Mvg Christof:b:
Dus je hebt alleen maar een stekker met 3 van die gekleurde stekkers.. en meer heb je eigenlijk niet nodig?
Inderdaad tenzij je HD-kwaliteit wil, dan heb je een HDTV nodig, en gebruik je 3 andere stekkertjes (geleverd bij je 360).
meer is idd niet nodig: of je gebruikt die 3 stekkertjes (RGB nomen ze dat volgens mij) of je gebruikt de scart aansluiting ligt er maar net aan wat je tv ondersteund die HD kabel wordt alleen bij een premium geleverd
En hoe weet je wanneer je tv een HDTV is? Bv. Zo'n flatscreens? Zit dat er dan al standaard in? Of zit dat in iets anders standaard ingebouwd? (dvd etc.)
HD 720p: 1280x720 pixels (921.600 beeldpunten) HD 1080i/p: 1920x1080 pixels (2.073.600 beeldpunten) als hij deze formaten heeft issie HD ready kijk anders ff hier
HD-tv's zijn idd flat-screens, maar flat-screen zijn niet standaard HD-TVs. Je zal dat moeten kijken of er HD-ready op staat (vaak rechts boven). Edit:/ basovich was me al voor
maar voor diegene die dat nog niet heeft gedaan ziet het er op een oeroude 'bleedbuis' ook prachtig uit
Ik ben van HDTV naar Beeldbuis naar Monitor en nu zit ik weer Tijdelijk op de HDTV. Wat een wereld veschil. En Dullie, ik maak wel eens een typ fout
weet ik ik had er gewoon ff zin in om die type fout mee over te nemen \o/ maar zoals ik al zei: voor diegene die het nog nooit in HD kwaliteit hebben gezien is het op een oude tv ook prachtig. Maar ik kan best wel begrijpen dat als je eenmaal HD hebt gezien, niet meer terug wilt. Maar zolang je niet beter weet is die oude tv ook goed
Oh jawel hoor, ik heb in oktober een 26 inch HD-Ready LCD van Samsung gekocht....voor nog geen 1000 euro. Nu zijn we inmiddels een half jaartje verder en zijn de prijzen alleen maar aan het zakken, dus dat moet zeker wel lukken