Hallo,
Ik ben nieuw en het kan daarom ook zijn dat mensen mij nog niet zo goed vertrouwen, en dat begrijp ik natuurlijk.
Ik ben op het moment een beetje aan het rondkijken voor een andere console en ik ben op het moment aan het sparen voor een XBOX One.
Ik weet natuurlijk niet of er hier mensen zijn die op het volgende zullen reageren, maar het zou tof zijn als er een PM of een reactie met hoeveel dit waard zou kunnen zijn in totaal. Ik denk dat ik het ook misschien een beetje verkeerd hier plaats, maar natuurlijk als er iemand is die er ook meteen interesse in heeft kan ik altijd wat overwegen.
Ik heb het volgende in het bezit:
- XBOX 360
- 2 controllers (1 wit en 1 zwart, de zwarte is een oplaadbare)
- Alle kabels
- Grand Theft Auto V
- Watch_Dogs
- Call of Duty Modern Warfare 2
- Call of Duty Modern Warfare 3
- Call of Duty Black Ops
- Call of Duty Black Ops II
- Crash: Mind over Mutant
- FIFA 14
- FIFA 12
- FIFA 11
- FIFA 10
- Smackdown vs Raw 2011
- Halo Wars en Halo 3 in 1
- Grand Theft Auto Episodes from Liberty City (The Lost and Damned & The ballad of gay Tony)
-Saints row 2
- Grand Theft Auto IV
- Prototype 1
- PES 2008
- FIFA Street 3
- Assassins Creed
Het zijn in totaal 20 spellen, en alles is nog in goede staat.
Ik zou graag willen weten hoeveel dit allemaal waard is. Als er nog meer informatie nodig is om de prijs te bepalen, plaats het in de replies, zodat ik dat kan toevoegen.
Met vriendelijke groet,
Yannick de Graaff
EDIT:
Spellen kunnen ook denk ik wel apart verkocht worden als er geen interesse is voor alles etc. Wel even overleggen natuurlijk over prijs en ophalen / verzenden.
Laatst bewerkt: 12 aug 2014