xbox 360 surround set tv digitale box

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door joeperrr, 9 dec 2008.

1. joeperrr

joeperrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

ik heb net een surround set gekocht en ik wil daar nu mijn xbox 360 op aansluiting (ik heb geen hdmi). Maar hoe doe ik dit nu percies en welke kabels heb ik nodig? De surround set heeft een optische in- en uitgang, 4 s-video poorten, coaxial, en 3 keer rood-wit. En hoe kan ik dit op mijn xbox 360 en tv tergelijkertijd aansluiten zodat ik altijd surround heb? Mijn tv heeft: optisch, 4 hdmi poorten, scart, s-video, vga, component, headset ingeng en audio in???
    , ik heb ook digibox met optisch, rood-wit-geel en zwart:confused:. Hoe sluit ik dit nou allemaal aan :confused:, probleem is dat ik geen handleiding heb bij de surround set, en in die van de tv en digbox staat het niet.

alvast bedankt:thumbs:

2. Octagon_Prince

Octagon_Prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de audio/video stekker die je xbox in gaat zit een optische uitgang. Simpelweg optisch kabeltje halen en deze verbinden met je surround set en voila, je hebt digitaal geluid.

4. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan heeft z'n tv toch geen digitaal geluid? omdat z'n surround set maar 1 optische ingang heeft? (heb hetzelfde probleem, ik kan dus nooit mijn digitale t.v EN mijn xbox via mijn surround set laten lopen omdat deze maar 1 optische ingang heeft)

5. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina