ik overweeg een xbox 360 te nemen ter vervanging van m`n pioneer hdd-recorder en vraag me af of dit een goede zet is Ik heb momenteel een "gewone" xbox, een hdd-recorder en een pc met windows xp mediacenter. en begin een beetje moe te worden van alle apparaten en afstandbedieningen Nu heb ik begrepen dat de xbox 360 als extender voor de mediacenter kan gebruiken. dus zat ik te denken als ik nou m`n recorder en xbox weg doe en een xbox 360 hier voor in de plaats terug neem, heb ik 2 in 1. Heeft iemand hier al ervaring mee. Momenteel gebruik ik m`n xbox alleen als mediacentre en zo af en toe om spellen te spelen (fifa en racespel) Dus met andere woorden heeft iemand al de zelfde overweging gehad en zoja hoe bevalt het ...
Dan moet je dus, waneer je iets wilt opmemen, ook je PC aanzetten. Als je iets via de XB360 MCExtender wilt opnemen, staat dit op de PC. Dan word het vanaf de PC weer afgespeeld. Bezoek anders ook even de Media Extender Thread.
bedankt voor je tip, ga ik meteen doen alleen wat je zegt over het aanlaten van m`n pc, daar had ik nog niet aangedacht. Dan houd het voor mij denk ik al op
denk er ook aan dat je geen divx kan kijken, nouja het kan wel, maar dan moet je er een hoop voor doen
Ook geen avi. bestanden. Waneer je DivX wil kijken, moetst je dacht ik een aantal updates op je PC uitvoeren ofzo... Weet zelf niet helemaal meer.
nee gewoon een hoop gedoe met media encoder ed ik zou gewoon door blijven gaan met je oude combo van xbox/hdd-recorder