Xbox 360 Titels niet Mooi genoeg ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 2 dec 2005.

  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Hallo,

    Sinds vandaag is de xbox360 dan eindelijk overal te koop, of wat zeg ik ? WAS te koop, want hij is alweer uitverkocht.

    Toch wil ik iets kwijt over de kwaliteit van de games, dan wel niet op Gameplay maar op grafisch vlak.
    Ik vind namelijk de kwaliteit van de xbox360 games tegenvallen ! Heb net call of duty 2, en kameo gespeeld en die deden mijn wenkbrauwen toch wel fronzen.

    Ik speelde deze spellen op een samsung HDTV maar toch zag het er niet zo mooi uit als ik had verwacht. Het leek namelijk wel alsof de xbox 360 geen AA ondersteund, Ik moest echter 2 a 3 meter van de tv weg gaan staan om ook daadwerkelijk het beeld mooi te vinden !

    Call of duty 2 ziet er bij mij op de pc beter uit dan op de xbox 360, jammer want had er meer van verwacht !

    Hebben meer mensen de zelfde ondervindingen als ik ?


    Groeten,
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren de 80% pre-release demo's.
    Geloof me, ze zijn mooier.
     
  3. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, jammer genoeg heb ik dat (luxe) probleem niet... ik speel op een gewone tv... en dan ziet het er toch een piepieklein beetje kartelig uit, waarschijnlijk zou ik het op een hdtv helemaal fantastish vinden.

    Mja wat wil je met een computer die de meeste spellen op 800 x 600 al te zwaar vindt8)
     
  4. Daruud

    Daruud Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel verwacht

    Waarschijnlijk verwachten mensen heel veel..... Dus kan het tegenvallen. maar onthoud dat de eerst xbox games ook niet zo mooi waren. vergeleken met de laatste spellen zoals Halo.
     
  5. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien omdat het de eerste generatie spellen zijn? Nog niet geoptimaliseerd voor wat de 360 echt aan kan.
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op een gewone tv, maar MET een advanced scart cable en dat ziet er super uit!
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen is die hd-kwaliteit filmpjes gewend en dan, als je jezelf er niet op heb ingesteld, valt het gewoon tegen op een gewone tv.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel een beetje met je eens. Ik heb op de 360 kunnen spelen, maar grafisch vond ik een paar games toch wat tegenvallen. Nou, tegenvallen niet zo zeer, maar ik had er toch iets meer van verwacht. Het ziet er natuurlijk goed uit! Maar kon beter. Ik heb PGR3 op een gewone TV gespeeld en op een HDTV en het verschil zag ik meteen. Een HDTV ga ik niet aanschaffen maar het scheelt zeker. Dit zijn dan launchgames. Ik hoop dat de o.a. de games die uitgesteld zijn al wat mooier zijn. En toekomiste games. Daar verwacht ik grafisch toch wat meer van.
     
  9. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Berrie, daar geloof ik ook in. Ik weet bijna zeker dat de launchgames rond de 70/80% gebruiken. In de toekomst gaat het er beter uit zien.

    Ik hoorde van een vriend dat de graphics op een gewone tv er niet zo goed uitzagen, dit ging dan om amped 3.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat het probleem ook ontstaan doordat pc's tegenwoordig evenveel kunnen. Het verschil tussen COD2 op pc en xbox is niet gigantisch. Terwijl ik Halo en DOA3 destijds wel een hele verbetering vond. Het is een sprong voorwaarts in vergelijking met de vorige consoles, maar het is niet genoeg om ons spontaan te laten kwijlen. Dat betekent echter niet dat de graphics slecht zijn, dat zeker niet. :)
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    perfect dark vind ik er echt super uit zien!
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  13. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ja,

    maar dit zinnetje is toch wel positief

    "The Xbox 360 is best enjoyed at HD resolutions, but there are plenty of launch games that still look great on normal televisions"
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja maar ik vind het verschill meestal wel duidelijk, en zal in de toekomst nog wel groter worden
     
  15. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb alleen COD2 en vin het er toch wel erg tof uitzien zonder happeringen terwijl er veel gebeurd en korte laadtijden. De voledige capeciteit wordt nog niet benut maar kijk naar voorgaande consles met de tijd worden de spellen ook beter mooier en groter. Ik ben wel tevreden met hoe het eruitziety mop een normale tv, ga in janurai een 81cm lcd tv halen en kijk dan wel wat het effect is
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    op een gewone tv sucken de graphics zoooo hard,maar op een HD tv toch niet in mijn ogen...
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zuigen op beide TV's niet. Ook niet op een normale TV. Allebei mooi, maar je ziet het verschil zeker! Bij PGR 3 viel me dat veel op. Ga na dat dit launchgames zijn, en dat die mischien net op tijd af zijn. Van de games die uitgesteld zijn mogen we meer verwachten vind ik.
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Viel me ook op tijdens de PU: GP, je stond echt super dicht op het scherm waardoor sommige spellen idd best vergaard leken.
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    tis ook nooit goed bij jullie heh :'-( .. ik vind et zeker wel mooi! Bij nba2006 zie je de zweetdruppels vant hoofd komen _O_ .. echt wel mooi hoor. Ik heb gewone tv en ziet er toch wel netjes uit hoor.. moet alleen ff zown vga-kabel regelen morgen, zalt nóg beter zijn denk k:cool:
     
  20. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich als ik naar die screen shots kijkt van die sportspellen vind ik het best tegenvallen het verschil, maar dat kan ook aan de makers liggen, want het publiek zit er nog steeds als zaadzakken erbij :)
     

Deel Deze Pagina