hoi, ik heb een xbox van augustus 2008 waar ik nooit rrod mee gekregen heb\o/ maar laatste tijden doet hij raar:{, als ik die opstart trilt hij en maakt ook een raar geluid paar dagen geleden toen ik hem opstarte maakt de hij een luid lawai van de ventilator!! wat is de probleem wat moet ik doen???_0/
Het is een normaal geluid hoor Als ik mijn xbox opstart hoor ik ook opeens een heel diep geluid van de ventilator en als ik een game start vanaf hardeschijf doet hij dat ook. Helemaal niks om je zorgen over te maken Zorg alleen wel voor dat hij genoeg lucht krijgt
Mja dat dingt maakt gewoon vreemde geluiden. Soms lijkt het bij mij net alsof ie krassen maakt op de CD maar keer op keer blijkt er niets aan de hand te zijn. En verkeerde subforum idd
Als je Xbox vreemd doet is er altijd maar één ding wat je moet doen: Microsoft bellen. Ik copy-paste: "Zeven dagen per week telefonische ondersteuning: 0800 023 3894 of +31 202036606 als je mobiel belt" Maar dit is het Gamesforum, dat heeft niks te maken met hardware-probleme. Wat jij zoekt is de Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa thread in het Algemeen/Hardware forum. Deze thread ga ik echter sluiten. Kortom: Bel Microsoft, heb je dan nog vragen dan kun je ze stellen in het topic dat ik net linkte.