[Xbox 360] tussen kerst en oud en nieuw Verloting

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door ripley, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ff de nieuwe bazaar wat leven inblazen :lol::lol::lol:

met een Verloting wat kan je winnen :

-Thrillville
    -Two worlds promo
    -Spiderman 3
    -Perfect dark zero nog in seal

Wat moet je er voor doen : gewoon ff melden welke game je zou willen hebben en waarom

als je uigeloot wordt via de xboxworld verloter win je dus de game die je hebt aangegeven

Zou zeggen doe je best :lol::lol::lol:

Sluit hem waarschijnlijk dinsdagavond

Dus Merry Christmas iedereen greetz Ripley _0/_0/_0/

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero, omdat Perfect Dark Zero de beste game tussen dezen schijnt te zijn :)

Laatst bewerkt: 31 dec 2008
  3. ripley

ripley Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol: = droge humor geloof ik hahahaha (benne ouwe games) en er zitten wel heel weinig mensen op de nieuwe bazaar

en je moet trouwens wel een game aangeven hoor ben heel streng !!!

Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  4. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( Ik heb een goeie deal met je gehad :+

En maakt echt helemaal niet uit :p

Al geef je me Bratz :p

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Toevallig, die game heb ik liggen voor de PS2. Ooit gevonden in een vakantiehuisje. Misschien dat ik die eens verloot :+

Anyway, ik zou graag willen rondvliegen in Spiderman 3. Nog nooit een Spinnenman game gespeeld dus ben benieuwd. Leuke actie van je :thumbs:

6. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen PS2 meer :eek:

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Two worlds promo :). Waarom? Omdat ik Spiderman 3 al heb en de andere 2 games me niet boeien.

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou bij deze graag kans willen maken op Perfect Dark Zero:). Ik heb pas geleden een 360 gekocht en heb dus nog niet zoveel spellen. Bij de launch van de 360 werd er veel aandacht aan dit spel besteed, dus ik zou deze weleens willen proberen.

En is deze actie niet op=op?O-)Ik ben de eerste voor dit spel:+

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  9. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou met alle games blij zijn maar ik zou het liefste ehmm... Perfect Dark Zero.

Niet omdat het een game is die ik zelf zou kopen maar omdat dit voor mij een ander schiet-genre is die ik graag eens zou willen uitproberen!

En ik heb altijd wel zin in een nieuwe game aangezien mijn moeder denkt dat het normaal is elk half jaar een nieuwe game te kopen en daarom wil ze dat ook bij mij :mad: Maar ik kom er soms nog wel onderuit...

Heb nu behalve GTA IV wat ik nog steeds heel veel online speel en Guitar Hero 3 niet echt een game waar ik druk mee bezig ben en PDZ zou daar wel een verandering in kunnen brengen. En omdat ik natuurlijk al een lange trouwe member van het beste Xbox en Xbox 360 forum ben! ;)

En een hele belangrijke reden : Ik ben op dezelfde dag als jou geregistreerd alleen dan 2 jaar eerder :+

Nou hopen dat hij binnenkort mijn kant op komt!

PS: Fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar!

10. crazywarning

crazywarning Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste een fijne kerst en alvast een spetterend begin van het nieuwejaar! gewenst
    Ik zou wel willen meedingen naar Thrillville. Het lijkt me een thriller om daar eens mee aan de gang te gaan, het lijkt me een super spel!

11. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero - Omdat ik nog nooit kennis heb gemaakt met deze bloed mooie vrouw :+

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Two worlds promo - omdat ik een moeilijk jaar achter de rug heb (anorexia) en nu het stukken beter gaat ik iets verdien om het nieuwe jaar goed mee te beginnen O-)

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman 3 lijkt me wel tof :)
    Heb vroeger, zo'n 5 jaar geleden een spiderman game gespeeld.. vond het toen echt fantastisch.
    Nu heb ik gehoord dat je vrij door de stad kan vliegen en bad guys in elkaar meppen. Zou echt geweldig zijn om de Green Goblin weer in te weven met spiderman's spinnendraden :9

14. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    de spiderman 3
    ik heb dat spel wel een keer gehad totdat mijn neefje er mee ging spelen met de disk zelf
    dus miss als ik win dan kan ik weer verder gaan :+

15. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Thrillville, omdat ik stront ziek(lees hoogte vrees) word van acht banen en ze op deze manier wel een beetje kan beleven ;).

Weer een top actie dame!! (deze keer doe ik wel mee :) ) misschien inspireert het mensen. (zal zelf ook nog eens even door mijn kast gaan.

Iedereen die mee doet (en natuuurlijk Ripley ook) alvast een heel fantastisch en Achievement rijk 2009 toegewenst.

Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  16. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke actie:) Ik zou wel graag kans willen maken op de two worlds promo, omdat ik oblivion top vond, en dit spel lijkt er volgens mij wel heel erg op. En omdat ik dan eens kap met alleen maar online spelen!

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou graag spiderman 3 willen omdat ik als kind spiderman 1 of 2 speelde en dat toen helemaal geweldig vond. Het lijkt me dan ook leuk om deel 3 nog een kans te geven.8)

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou ook graag meedoen. voor spiderman 3. Lijkt me leuk om eens een spiderman spel te spelen sinds ik ooit een keer de eerste heb gedaan.

19. TNR38

TNR38 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thrillvile omdat ik hou van zulke spellen , vind het leuk om een eigen pretpark te maken.

Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    -Thrillvile lijkt mij wel een leuke game omdat ik ook van achterbanen en pretpark hou. Lekker kotsmisselijk worden naast de oliebollen in deze game.

4 verschillende games met verloting, doe je goed 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina