[Xbox 360] Unreal Tournament 2007 - officieel aangekondigd

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Eindelijk bevestigd!

There was much speculation about whether or not Xbox 360 owners would get a chance to play Unreal Tournament 2007 a while ago, but alas you can cast your doubts aside. Here are three screenshots from the Xbox 360 version of Unreal Tournament 2007 which looks just as good as its PC/PS3 counterparts.

2. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja, eerst voor de PC halen en dan voor de Xbox 360... :+ maar ik wist wel dat hij voor de 360 zou komen want Unreal Championship 1 & 2 zijn op de Xbox gekomen en Gears Of War komt ook op de 360 terwijl PS(Playstation) Unreal Tournament hun enigste titel was? zou wel raar zijn dan dat de 360 het niet zou krijgen want kwa online...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er alleen nog niet uit of ik deze game voor X360 of PS3 ga halen....tja, dat gezeik over die keuzes krijg je dan he 8) :+

5. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem vanwege de controller voor de 360 halen ik koop alleen geen ps3:9

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er uit, het wordt de PS3 versie....ken vrienden die ook een PS3 gaan halen en geen X360 hebben en ook niet van plan zijn, dus :+

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    en nog een reden, de Online Service is niet leuk(k*t) op de PSP en PS2. en zal het ook wel op de PS3 zo zijn terwijl je met Xbox Live geen problemen hebt ik heb het dus over Cheaters.

Edit: en het spel is voor Online bedoeld en niet voor de Single-player..., maarja PC wordt hij toch het beste in dat weet ik wel heel zeker :)

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel geen games op de PC, dus die versie valt bij mij sowieso af....

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    had ik wel verwacht van je :+

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Zero .. kan je je vrienden niet overtuigen dat ze beter een Xbox 360 kunnen kopen .. bespaart hun a 200 euro, ze krijgen een gamertag welke ook te gebruiken is op je mobiele telefoon en vista :)

Kon het proberen ... een paar van mijn vrienden heb ik al overtuigd toen ik zij dat de PS3 600 euro ging kosten ... (ze kopen trouwens wel een stand-alone blue ray)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neh, die vrienden van mij zijn allemaal Sony fanboys, of in ieder geval anti-Microsoft.....vraag me niet waarom :+

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dus ze nemen geen vista en geen mobile phone PDA en gebruiken geen msn?

jammer .. :eek: .. als ze één van die produkten nemen dan zou ik ze adviseren een xbox naast de ps3 te kopen ... tevens kan je pronken met je gamescore als je een level in Unreal hebt gehaald op Hard ;)

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nja ik bedoelde met anti-Microsoft in de zin van consoles....tuurlijk gebruiken ze Windows en MSN ;) Maar op de een of andere manier ken ik gewoon bijna niemand in mijn directe omgeving die Xbox het licht in de ogen gunt :mad: Maar goed das hun probleem denk ik dan maar, want ik ga voor beide :)

Weet iemand trouwens hoe het zit met de eventuele toetsenbord + muis ondersteuning bij de console versies van UT 2007 ?

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gewoon geduld hebben .. zodra vista uit is en men de kracht ziet van een gamercard ... dan zijn ze verkocht .. vergeet niet dat sony alleen content van sony beschikbaar gaat stellen voor hun downloads... ms heeft corntacten met o.a. warren bros ... Tevens is het straks makkelijker een clan te vormen

Vergeet niet dat ik ooit anti-ms was .. de reden dat ik mijn eerste xbox kocht was dat ik er zo snel mogelijk Linux op wilde laten draaien ...ehm ... waar is linux voor de PS3 gebleven (was vorig jaar toch ook aangekondigd ... oh my)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het Fardo, de X360 heeft enorm veel potentie....maar probeer dat de meerderheid van mijn vrienden maar eens wijs te maken, ik krijg het in ieder geval niet voor mekaar :+

Maar dit is ook waarom ik al bij voorbaat van plan was voor zowel een X360 als een PS3 te gaan....ik kan in beide consoles de pluspunten wel ontdekken. Alleen gaat het voor mij nog altijd puur en alleen om de games....een gamercard, achievements, downloadable content, Blu-Ray en al die meuk is voor mij bijzaak :)

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Uhm als Gamespot UT 2007 heeft gespeeld op de booth van Epic en de game daar alleen speelbaar was voor de PC en PS3 dan verklaart dat toch alles ?

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dude het verklaart niks, jij gaat bij een poep en scheet al van de daken dingen roepen die nog geen eens officieel zijn bevestigd (zoals ik al hierboven zei geloof ik het alleen als Epic het bevestigd op hun site, IGN en Gamespot zitten er regelmatig naast, en moeten hun bevestigen vaak bijstellen). Maargoed geloof wat je wil, ik weet zeker dat er een 360 versie komt. En zoals ik al eerder zei mischien zelfs wel in een andere vorm wel bekend de Championship versie...of ben je afgelopen generatie vergeten. ;)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er is wat vreemds gaande met Unreal.

vorig jaar E3 was er een pers release van Epic dat deze game uit kwam op de PC en Xbox 360 (diezelfde dag werd dit bericht off-line gehaald) ... Gister stond op de pers site (E3 2006) van Microsoft het logo + beelden van UT 2007 een bevestiging dat de game komt op de xbox 360. Vandaag is deze er weer afgehaald :eek:

Ik snap het niet meer ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina