xbox 360 userbar 2

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door averagegamer, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Irritant dat topics meteen gesloten worden zodat je niet meer kunt reageren.

Ik heb FuriousFreak ook een pm gestuurd, maar toen zei hij dat nog meer mensen op het forum mijn userbar gebruiken, dus daarom heb ik dat topic geopend, zodat iedereen het kan lezen.

En je kunt het mss niet tegenhouden, daarom mag ik het nog wel zeggen, zeker als het binnen een forum gebeurd.

Zo, en nu mag dit topic ook dicht.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    je zou juist blij moeten zijn. Als mensen je sig willen gebruiken is dat toch een compliment voor je? ;)

Er zijn wel belangrijkere dingen om je druk over te maken hoor...

Trouwens..Als je niet wilt dat mensen je sig gebruiken, zet dan je naam in de sig.

Zouden mensen ook al mijn sig gebruiken? :9
    *zoekt :cool:

Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, tuurlijk is het leuk als mensen je sig gebruiken, maar het is wel zo netjes als je het ff vraagt, dat is het enige wat ik even duidelijk wilde maken aan de mensen die hem gebruiken of willen gebruiken. Verder maak ik me er niet druk over en mag dit topic wat mij betreft dicht.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een quote van jezelf uit je vorige thread:

Je hebt zelf gezegd dat hij dicht kon, dus snap niet waarom je deze thread dan weer aanmaakt.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina