xbox 360 userbar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door averagegamer, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb vanwege de formaatrestrictie op sigs voor mezelf de volgende userbar gemaakt:

Maar nou gebruikt Furiousfreak dezelfde userbar en hij vertelde me dat hij dacht dat het een algemene userbar is omdat meer mensen hem hebben. Dus aan de mensen die mijn userbar gebruiken, dat vind ik prima, maar vraag het de volgende keer even, dat is wel zo netjes :): Ook Furiousfreak mag hem natuurlijk gewoon gebruiken :)

2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok eh dus deze kan dicht?

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat is dat nou weer voor lame reactie?

averagegamer wilt dit ff tegen de mensen zeggen. Wat had hij beter kunnen doen dan het hier te posten? Nu weten we het, en inderdaad, kan ie dicht, als er verder niks meer te discussiëren bevalt. En BTW, joúw sig is wel te groot. ;)

4. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom in de wereld van internet.

Ik heb deze avatar ook zelf vervaardigd, ten eerste heb ik lang op iglo.de moeten zoeken voordat ik eindelijk deze oude kerel vond en toen heb ik er eigenhandig kapitein iglo ipv captain iglo gemaakt. Als je nu even op google zoekt zie je dat mijn plaatje zowel door een ander persoon op forums wordt gebruikt en in een menu kaart of iets dergelijks.

Je kan het niet stoppen dus zit er niet over in.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @ Willem: Je hebt gelijk :)

@ Kapitein Iglo: Klopt, maar als het gewoon mensen zijn die dit forum gebruiken dan wil ik het toch even zeggen. Iedereen mag hem gebruiken, maar vraag het gewoon ff, is wel zo netjes. Wat mensen er verder mee doen moeten ze zelf maar weten ;)

En ja, het topic mag wat mij betreft dicht.

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt me niet echt nodig om in dit gedeelte hier een speciale thread over aan te maken. Je had de personen in kwestie (die je sig dus ook gebruiken) beter even een pm of mail kunnen sturen.
    Op internet kun je echter niet tegenhouden dat mensen dezelfde afbeelding gaan gebruiken.
    Deze kan dus dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina