De volgende Xbox 360 games zijn te ruil en ook te koop. De games zijn in prima staat en worden verzonden in bubbeltjesenveloppen. Als de game niet volledig is of er zitten lichte krassen op dan word dat voor een mogelijke deal bekend gemaakt. Al mijn games zijn een PAL versie. Te ruil/koop: Assassins Creed (2x) Fifa 09 * Fifa Street 3 * Fifa World Cup 2006 * Gears of War 1 * Gears of War 2 GTA IV Ghost Recon Advanced Warfighter * Midnight Club Los Angeles * Need for Speed: Shift Pro Evolution Soccer 2008 * Project Gotham Racing 3 * Road to World Cup 2006 * Smackdown v.s Raw 2008 * Virtua Tennis 2009 Virtua Tennis 3 * Gezocht: Tekken 6 Assassins Creed II Pure Ik heb ook interesse in andere Xbox 360 Games, dus bied maar aan! * = Gaat zeer gemakkelijk weg
Nee is in mijn ogen geen eerlijke deal. Misschien een andere game want heb zeker wel interesse in Race Pro...
Je hebt een PB. Ik heb liever een ruildeal. Sorry, echt niet mijn type game. Ik heb liever een ruildeal, heb je geen games te ruil? GoW 1 = 10 incl GTA IV = 15 incl Samen 20 incl.