Het gebruik van het guide menu bij xbox 1 spellen.. zoals muziek luisteren van een portable device af.. en je friendslist acces via de guide button.. het ontbreken van een mogelijkheid om met je controller op afstand de DVD lade open te doen
Hier snap ik het nut niet van. Als je de dvd lade van een afstand open doet moet je toch naar de xbox toe om de dvd eruit te halen
Gaat nooit werken, omdat dit niet was ingebouwd in de oude code Is al mogelijk alleen met Windows Media Center en Vista Avi's gaan ze nooit toestaan, omdat deze alleen voor illegale doel einde word gebruikt en er geen commerciele avi files bestaan
Ik vind de ouwe Xbox mooier..... Nee hoor haha, hij is machtig... Ik weet nog niet eens wat er allemaal mogelijk is met deze machine, ik wil alleen maar games spelen en op Live kunnen. Ik heb geen intresse in alle overige mogelijkheden.... Ik ben dus dik tevreden met deze console, hij kan voor mij meer dan ik nodig acht om te kunnen gamen. Ik kan best begrijpen dat velen veel meer mogelijkheden willen, maar ik vind dat het wel een console moet blijven. Ik heb juist een console omdat ik pc gamen ruk vind, dat is me teveel gedoe en mijn intresse ligt daar niet zo.... Maar goed dat is persoonlijk.
- het geluid - de games - iets minder vertraging bij het openen van 'the guide' - muziek moet ook door blijven spelen tussen overschakelen van dashboard naar games - betere standaard muziek erop - mogelijkheid van afspelen van video's via usb stick/externe HD/mp3-speler - lezen van cd info van gebrande (mix) cd. Dus dat je niet 30 min bezig bent met titels en artiesten invoeren.
Is die van jou al vol dan? Wat ze kunnen verbeteren is idd dat de muziek doorspeelt als je van de game naar het dashboard gaat. En de optie om vanaf je controller de lade open te doen lijkt me ook wel relax Verder weinig, want het is gewoon een top ding
ik vind et ergste dat je maar met 1 man in een chat kan zitten en als je met meerdere wilt praten dan moets je steeds van chat wisselen en dat is egt super irri
Wat is eigenlijk de "GUIDE" ik zie die knop wel op de afstandbediening, maar weet niet wat het is, kan mij iemand dat vertelle