[XOne] Xbox 360 via Netgear wge111

Discussie in 'Games' gestart door theplayer, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theplayer

    theplayer Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Sindskort heb ik een xbox 360 en had al een Netgear wge111 (bridge) om draadloos met mijn router (Belkin pre-n) een verbinding te maken om zo gebruikt te kunnen maken van de internetverbinding.

    Ik heb als eerste de netgear wge111 aangesloten via rj45 op mn computer en kon niet inloggen via 192.168.0.202 wat wel zou moeten (ook niet na reset). Software geinstalleerd en dan detecteerd hij hem wel en kan ik alle gegeven inkloppen.

    De wge111 staat nu op ethernet en webkey is 128 bits en de webkey is ook in orde, tevens heb ik het mac-adres van xbox360 en de bridge zelf in de router geklopt, maar voor zekerheid heb ik mac-adres controle uitgeschakelt dus enkel wep op 128bits ingestelt en ip word uitgedeeld op basis van dhcp (in de range 192.168.2.2 t/m 192.168.2.100 (maybe ligt hier het probleem gezien standaard ip van wge111 192.168.0.202 is en nu op dhcp staat?)

    De wge111 vervolgens aan mijn xbox360 gehangen en ingeschakelt maar hij vertikt het om aan te geven dat de verbinding draadloos is. tevens kan hij geen verbinding maken terwijl de instellingen kloppen. Via google kom ik heel wat problemen tegen met de wge111 en de xbox 360. Heeft iemand anders ideeen en/of oplossing wat er aan de hand kan zijn?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet de xbox aansluiten op de ethernet port van de wge11 dan staat er wired en dat is goed, want alleen met de wireless adapter van MS denkt hij dat hij wireless is. Overige vragen kan je het beste hier stellen: [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

    Een apparte topic is namelijk niet nodig :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina