Beste, Xbox world leden. Ik heb een probleem, althans dat denk ik. Zodra ik de voeding in de stopcontact steek en maakt contact, begint de voeding geluid te maken (Zoem geluid). Het is erg irritant want ik moet 'm steeds eruit halen als ik wil gaan slapen. Dit lijkt mij ook niet erg goed voor de Xbox 360 en kan dit geen brand veroorzaken?
Dat zoem/piep geluid hoor je vaker bij goedkope stroomadapters. Bijvoorbeeld ook bij notebook/telefoon adapters. Het komt door de (slecht gewikkelde) spoel die erin zit. Als het erger wordt gaat je voeding wellicht kapot.. Dan maar even MS bellen. Kan je bij de 360 verder niks tegen doen helaas
De ijzeren kern van de transformator resoneert mee door een wisselend magneetveld, kan totaal geen kwaad. Ook kan het geen kwaad om iedere avond de stekker er uit te halen. :b:
makkelijker is het zo'n verlengsnoer met een knopje te kopen ipv contstand met de stekker te lopen trekken.
ja dat ding zoemt wel een beetje maar dat jij er niet van kan slapen! dan maaktie wel heel veel geluid... belletje microsoft ?
Inmiddels opgelost! Even terug gegaan naar de winkel en ik heb een nieuwe voeding gekregen, die gelukkig niet de zelfde zoem geluid maakt.