1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    XNA heeft als basis C-sharp? Waar staat het sharp tekentje eigenlijk? Ik begin scheel te worden :+ Is niet zo heel moeilijk. Je moet echter natuurlijk niet in een keer XNA tutorials gaan volgen als je niks snapt van C#. Eerst die taal leren ;)

    Op mijn opleiding moeten de tweedejaars trouwens in groepen games creeren, en nou hoorde ik dat ze gesponsord werden door Microsoft en dus met XNA gingen werken. Toch een goed initiatief van MS.
     
  2. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Aces is van Ace Combat 6. Die ook nog eens naar de Xbox 360 gaat exclusief. Aan de andere kant is Cellius een samenwerking tussen Sony en Namco. Echter wordt Cellius NIET in het artikel genoemd. Het is dus idd afwachten.

    Hier zijn de Scans wat groter en een vertaling van wat er over deze projecten wordt verteld.
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=824596

    C-Sharp zegt me niets. Maar ik heb er geen koek en ei van gegeten. Zou wel leuk zijn als je wat previews van je XNA game laat zien op XBW al de tijd daarvoor rijp is.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  3. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal mooi en wel, maar het gaat er vooral om hoeveel er na de launch verkocht worden. En het probleem is dat de meeste mensen die een ps3 wouden er nu één gekocht hebben en de rest vindt hem voorlopig te duur.
     
  4. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    http://games.blogo.nl/?comments/848/24401
    En dan ook nog eens geen prijsverlaging de komende 2 jaar. Er is nog wel een € 500,- versie. Gelukkig heb ik geen Wifi nodig. Maar het blijft zuur.

    Ik wacht zoiezo de 65nm editie af. En even kijken of Heavenly Sword aan mijn verwachtingen voldoet.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.473
    Leuk Bevonden:
    8.448
    Nouja, ik werk zelf momenteel nog in Java, dus XNA zit er dit jaar nog niet in. Ook al lijkt Java zo erg op C# (C-Sharp). Wie weet wordt ik volgend jaar ook gesponsord door MS *)

    Aangezien C# je niks zegt: XNA is een omgeving, een soort tool om games te creeren. C# is de taal waarin dit moet gebeuren. De omgeving is er dus om het makkelijker te maken, waardoor je enkele belangrijke dingen niet zelf hoeft te maken.
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    [​IMG]

    Netjes hoor :thumbs:
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker indrukwekkende cijfertjes! In een paar dagen tijd worden er meer consoles verkocht in de UK dan wereldwijd in de hele maand februari.
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    ik vat jou niet... ik baseer mijn verhaal 100% op mijn mening. dan hoef jij mij niet te vertellen dat ik dat niet vind :confused: :{ ik zeg ook niet dat ik hem niet wil, maar dat ik hem nog niet wil. ik wacht af of de ps3 aan mijn verwachtingen voldoet.
     
  9. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    zo bijzonder is het niet meer vervelend aangezien je geen hol ziet van waar je moet rijden,dit post ik met me ps3 beters
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is ook de bedoeling, het zicht verminderen. Wel vet als je trouwens in de regen achter een voorligger vandaan gaat en dan weer terug gaat. Er achter vandaan heb je normale spray en zodra je weer achter een auto terecht komt krijg je echt een hele stormvloed, effect is heel tof gedaan. :)
     
  11. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    De PlayStation 3 speelt ook games af!
    Het gerucht hing al een tijdje in de lucht maar nu heeft Sony het zelf ook bevestigd.

    [​IMG]
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijk:lol:
     
  13. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede cijfers voor Sony :D Hulde :D Nu omlaag met die prijs in de zomer dan koop ik er ook 1 :D
     
  14. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees dat het eerder volgende zomer zal worden (en dan nog betwijfel ik het). Je zult nog wat langer geduld moeten hebben denk ik!
     
  15. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik ook bang voor. Ze draaien al behoorlijk verlies met de huidige prijs. Als de verkopen echt heel erg tegevallen gedurende het eerste half jaar zal er iets moeten gebeuren maar ja niemand weet hoe hij zal gaan verkopen. Misschien is er wat mogelijk als ze met a.g.v. die nieuwe chip goedkoper kunnen gaan produceren.
     
  16. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee !ntraxz no hard feelings :) . Mijn mening is dat ik het onlogisch vind om een console (en de keuze om hem te kopen) te beoordelen op de PR campagne die er aan vooraf is gegaan. En het is inderdaad heel normaal om even te wachten wat de ps3 qua games gaat brengen. Ik haal hem zelf ook nog niet direct, laat ze eerst maar eens met een paar vette killergames komen. Tot die tijd vermaak ik me wel met de grote titels die er op de 360 zitten aan te komen.
     
  17. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik weet dat dat de bedoeling is, en tis ook wel tof gedaan, alleen je ziet je rempunten daardoor echt heel slecht, en dat vind ik persoonlijk nogal vervelend, zal in het echt ook wel zijn met F1 dan zou ik geen regenrijder zijn.. :9
     
  18. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/

    dat doe ik wel, maar niet grotendeels. ik wacht gewoon af.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    PS3 meer dan een half miljoen keer over Europese toonbank


    http://www.webwereld.nl/articles/45683

    Nieuws: Analist: 'PS3 zal de Wii en Xbox 360 verslaan'
    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5030
    Analist wil niets zeggen natuurlijk. Dat is maar gezever. Maarja, ik denk eigelijk ook wel dat binnen zo'n 4 jaar ps3 op nummer 1 staat.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    over een paar jaar is er weer (bijna) een nieuwe xbox denk ik zo...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina