1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    imo mist de PS3 nog de games waarvoor ik een ps3 zou kopen. In dat geval kan ik me ook wel een beetje in jouw woorden vinden.
    Echter, 1 tof spel op de ps2? Over smaak valt idd niet te twisten. Maar als je spellen als GoW, R&C ondergeschikt vind aan een King Kong of erger nog een Quake dan vraag ik me toch af in hoeverre je echt objectief bent.
    Momenteel is er imo nauwelijks een spel (op zowel de 360 en PS3 ) wat zich kan wedijveren met GoWII op die oude roestbak van een PS2. Zeker in hetzelfde genre.
    edit: als het gaat om pure singleplayer gameplay dan
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0

    De rest zuigt domweg? Wat dacht je van Oblivion die aanzienlijk beter is dan op de xbox 360. En 1 game leuk op de ps2. En vind je kingkong en quake beter dan bijv. gt4, gow1/2 etc. Dan zit er echt een steekje los bij je of je bent een enorme fanboy.
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je misschien weet heb ik 5 jaar voor PlayStation gewerkt, ofwel, nadat ik daar wegging had ik nog toegang to vrijwel de gehele bibliotheek aan games. Ik heb zeg zo'n 50 PS2 games, wellicht meer. En daar waar de PS1 me steeds verbaasde met leuke games had de PS2 enkel "meer van hetzelfde"-games. Geen of weinig frisse franchises.

    En King Kong ben ik met je eens, dat slaat echt helemaal nergens op... En toch heb ik hem niet uitgespeeld voor de 1000 punten, maar omdat ik het lekker vond spelen qua gameplay>>> geen interface en zo.

    Nu ben ik niet zo van de platform games a la R&C, niet mijn ding dus. Eigenlijk heb ik na Crash Bandicoot deeltje 1 (jaja, lang geleden) niet meer genoten van een platformer en CB1 was PS1. CB1 vond ik het leukste deel, FF VII vond ik het leukste deel, Tekken 2, Gran Turismo 1, DOA2, VF2,

    En God Of War heb ik wel gespeeld hoor, maar het zijn allemaal zulke "behendigheids games" geworden, als je het trucje leert met de controller dan speel je de game uit. Geen momenten meer van "O WAUW". (Niet dat ik dat had met King Kong :D )

    Hehehe, ff vloeken hoor, maar de PlayStation en de Nintendo console zijn zulke kiddy consoles geworden>> behendigheid ipv involvement. De Xbox games komen op mij als volwassener over, dieper op de een of andere manier.

    Nou ja, weet je, het is inderdaad uiteindelijk allemaal smaak. Waarom zie ik een game en denk ik: dat is het helemaal en zie ik een andere game en vind ik dat me niet raken?

    Ik vind wel en ben er echt van overtuigd dat 2007 HET jaar is om een Xbox 360 te bezitten. Zowel Nintendo als Sony komen absoluut niet over de brug met "must-have" titels, daar waar wij er zeker 10 hebben dit najaar.

    Over 2008 kan ik nog weinig zeggen, behalve dat veel beloftes van Sony dan waarschijnlijk wel hun weg naar de markt zullen vinden. Maar dat neemt niet weg dat wij dan niet opeens omrollen en dood gaan spelen. Ik heb Alan Wake gezien (draaiend ipv filmpje) en ook Fable 2 en ik heb op de PS3 nog niets gezien dat daar aan kan tippen, zelfs geen filmpjes.

    Helemaal mee eens, maar toch is het spel meer dan een jaar oud en daarom absoluut geen vette PS3 titel. Veel, maar dan ook veel meer hebben die op de 360 en op de PC gespeeld.

    Hehehe, ik ga het nog erger maken: De PS2 was een DVD-speler waar je ook games op kunt spelen die net wat beter waren dan de PS1. Ik heb altijd gezegd dat de PS2 eigenlijk de PS1.5 was. En de PS3 is een BRD speler waar je ook games op kunt spelen die net wat beter zijn dan een PS2, Ofwel de PS3 is eigenlijk wat de PS2 had moeten zijn met zijn Emotion Engine (hahahaha, die termen die zij altijd gebruiken en die iedereen voor zoete koek slikt. Nu ook weer met hun Cell-technology>>> termen die zo uit een game hadden kunnen komen)

    EN nog wat: GoW is een prachtige en frisse franchise, maar kijk eens hoevel jaren het kostte voordat een dergelijk spel op de PS2 uitkwam en nog steeds is het een van de weinigen (ja er zijn er nog een handjevol van dat kaliber op de PS2). Als dat het voorland is voor de PS3, dan hoef je hem dus voorlopig niet te kopen. En GT4 bezit ik en ik kon niet over de teleurstelling heenkomen: Ik heb die game gezien in Beta zoals die zijn moest en hoe hij uiteindelijk in de winkel belandde. Daar zit zo'n kwaliteitsverschil in! Hij was zo mooi, maar met hier en daar bugs. En om die bugs eruit te krijgen hebben jij en ik nu een gecastreerde versie. Heel jammer.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Paul ik begrijp wel wat je bedoelt / voelt. Ook voor mij is het Playstation 'brand' over de jaren behoorlijk euhm, minder interessant geworden. Ik herken wel veel uit je relaas :) Ben begonnen met het importeren van een US Playstation 1, het kopen van een PAL PS1 en die helemaal grijs spelen, om er vervolgens in het PS2 tijdperk bijna niets meer mee te doen (alleen een enkele import GT / Winning Eleven of PES titel die niet op de Xbox te krijgen was), buiten de juweeltjes van bv Team ICO.

    Alleen ga je met je statement over oninteressante sequels toch wel een beetje de mist in als je vervolgens Gun en Quake noemt. Gun was nou niet echt een heel sprankelend voorbeeld van de mogelijkheden van de 360, en Quake 4 niet van een goede port imho. Dit kunnen voor jou titels zijn die voor jou een 360 boven een PS3 zetten, maar om heel eerlijk te zijn zal dit wereldwijd niet zo gezien worden hoor.

    Evengoed heb ik ook een tijdje getwijfeld om de PS3 te halen. Dan zou ik hem vooral willen als Blu-Ray speler. Die ik vervolgens niet ten volle zou benutten omdat mijn hd scherm maar tot 1080i gaat. De games boeien me nog niet heel erg en 'mijn' interessante games laten sowieso nog op zich wachten. Vervolgens ging ik even rekenen wat de 360 me dit jaar nog gaat kosten;

    Forza Motorsport 2, Half Life 2 Pack, Mass Effect, Halo 3, Pro Evo 7, PGR4!!, GTA IV, GTR (mocht die ooit nog komen) ga ik allen sowieso kopen. En dan twijfel ik hevig over Too Human, Assasins Creed, NBA 2K8, en behoorlijk wat andere titels. Dat is 8 tot 10x €60,-. Oftewel ergens tussen de €480,- en €600,- aan fantastische games, maar nog veel belangrijker zoveel kwaliteitstijd aan spellen dat ik niet eens weet hoe ik ze allemaal moet gaan spelen.

    Die luxepositie heb ik niet vaak meegemaakt. Alleen vind mijn portemonnee dat niet echt een luxepositie natuurlijk :) De PS3 nu kopen zou voor mij puur financieel gezien een hele domme investering zijn op dit moment. Ik ben zo'n hardcore gamer met een urge die veel te vaak de kop opsteekt, maar laat ik die dan maar gebruiken om bovengenoemde titels zsm te kopen als ze uitkomen en niet om een PS3 te kopen waar ik vervolgens bijzonder weinig mee ga doen.


    Maar toch Paul.. Gun en Quake? :D
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Daar is onze grapjas weer :emo:!

    Ik snap niet hoe je erbij komt dat de PS2 in jouw ogen de 'grootste teleurstelling' ooit is. Het is dé meest succesvolle console van de afgelopen 10 jaar en het is dé console met het beste en meest diverse gamesaanbod. Titels als Ico, Shadow of the Colossus, Okami, God of War, Jak and Daxter, Ratchet and Clank, Gran Turismo, Final Fantasy, Dragon Quest, Dark Cronicle, Sly Racoon, Metal Gear Solid, Tekken en nog vele andere masterpieces. Stuk voor stuk hoogstaande games.

    Volgens mij kun je eerder zeggen dat de Gamecube de grootste teleurstelling is van de afgelopen 6 jaar, want buiten titels als Resident Evil 4, Zelda, Super Smash Brothers had het niet veel soeps te bieden. De Xbox was in mijn ogen een degelijke console vergeleken met de PS2. Titels als PGR 2, Cronicles of Riddick, Halo en Ninja Gaiden waren het hoogtepunt, maar verder waren het redelijke tot goede titels.

    Op basis van kwaliteit is het de PS2 die de Xbox én de Cube volledig heeft overklast. Maar goed toch frappant dat een ex-medewerker van Sony en nu medewerker van MS beweerd dat de PS2 de grootste teleurstelling is van de afgelopen zes jaar. Je moet wel een hele grote plaat voor je kop hebben wil je dit gaan beweren, maar goed objectieve berichtgeving is bij jouw altijd ver te zoeken.

    :emo:

    Met alle respect maar van de genoemde titels zijn alleen Call of Duty 2 en Gears of War de moeite waard. De rest van de titels zijn matig tot redelijk te noemen.

    Overigens wil ik nog even aangeven dat ook de PS3 voor mij nog niet de moeite waard is op dit moment. Maar wanneer titels als Uncharted: Drake's Fortune, Heavenly Sword, Ratchet and Clank en nog een aantal interessante titels in de winkels liggen, vanaf dan hier een PS3 staat. Ik heb het al meerdere malen aangegeven maar voor mij wordt het voorlopig de PS360 combo (waarschijnlijk later de Wii) en aangezien ik als 360 bezitter een mooi 2007 in het vooruitzicht heb, heb ik als gamer voor dit jaar absoluut niet te klagen :).
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    succes wil nog niet zeggen dat iets goed is.

    EA games bijvoorbeeld, is successvol, maar ik vind het niet echt goed.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, Gun is geen sequel en probeerde een ander soort shooter te zijn. En ik vond dat redelijk geslaagd en ik gaf het toch wel een 7 of zo. Quake IV was voor mij toch ook wel een 7 hoor. Dus zeker geen vette games, maar als liefhebber van het (shooter) genre toch wel titels die je gespeeld moet hebben. Geen titels die zo goed zijn als GT4, R&C of God of War of zo, toch heb ik die 2 uitgespeeld en deze PS2 titels niet. Tja, smaak en boeien en zo.

    Voor mij is een 7 een redelijke titel die bedoeld is voor liefhebbers. een 8 is een goed spel en vedient wat meer aandacht, een 9 is een must have en een 10 ben ik nog niet tegen gekomen :)
     
  8. Cybercon

    Cybercon Guest

    Nee de PS2 verkocht enorm goed door de DVD speler wil je zeggen :emo: :lol:.

    Zie mijn verhaal hierboven en je weet waarom de PS2 zo'n succesvolle console is geworden. Het heeft zijn redenen.
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Als jij King Kong, Prey en GRAW matig tot redelijk noemt, vind ik jou op jouw beurt ook weer een zuurpruim :+.
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    GRAW singleplayer was geweldig, de multiplayer kan me absoluut niet bekoren (veels te trage gameplay en daardoor al snel slaapverwekkend).

    King Kong was een aardige game, zo'n titel die je koopt voor 25 euro. Prey wil ik helemaal geen woorden aan vuil maken, want dit was achteraf niet my cup of thea. Overigens was de multiplayer van het spel een regelrechte hel met als dieptepunt de enorme lag.

    Kortom, zo'n zuurpruim ben ik niet :+
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wist ik, ik haalde alleen het eea door elkaar :)Had moeten zeggen dat quake een niet zo heel erg geslaagde port was van een degelijke sequel. En dat Gun een tof concept / idee was, wat niet zo heel goed uit de verf kwam als dat had gekunt. En daarnaast niet fantastisch geport is naar de 360 (klinkt allemaal politiek correct dit).

    Anyhow, wat betreft aanbod is de 360 voorlopig natuurlijk het meest interessant. Best logisch ook, hij is veruit het langst te krijgen. Alleen heeft in mijn ogen het Xbox platform voorlopig zeker wel de grootste slagen geslagen met het binnenkrijgen van voorheen exclusieve reeksen (VF5, Devil May Cry 4, Resident Evil 5, etc etc) en biedt het behoorlijk wat toffe nieuwe IP's als Lost Planet, Dead Rising, Too Human, Mass Effect, GOW natuurlijk, Lost Oddesey, Cry On, Blue Dragon, Viva Pinata, Eternal Sonata, en the list goes on.
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb volgens mij niet gezegd dat de PS2 de grootste teleurstelling is, maar voor MIJ de grootste teleurstelling was. Commercieel succes wil nog geen artistiek succes betekenen, kijk naar EA wat de meest succesvolle publisher is, waar werkelijk geen enkele titel vandaan komt die ik speel. (Ok, Burnout, maar dat is geen eigen EA titel)

    Kijk ik vond WipEout het leukste spel op de PS2, terwijl dat een van de grootste flops op dat platform was. Ik vond Quantum Redshift ook een van de beste Xbox tietls en daar zal vrijwel niemand het mee eens zijn. Lekker boeiend. Ik heb dat spel op 92% uitgespeeld en dat is denk ik vrij zeldzaam. Voor mij zou een online versie van WipEout op de PS3 een reden, zeg maar DE reden zijn om een PS3 aan te schaffen. Ook al speel ik waarschijnlijk verder niets op de PS3, dat spel zal het waard zijn om er een aan te schaffen.

    "Titels als Ico, Shadow of the Colossus, Okami, God of War, Jak and Daxter, Ratchet and Clank, Gran Turismo, Final Fantasy, Dragon Quest, Dark Cronicle, Sly Racoon, Metal Gear Solid, Tekken en nog vele andere masterpieces"

    Mwa, mwa, mwa: Ico, mee eens, Shadow: mee eens, Okami: euh, ken ik niet, God of War: mee eens, J&D: ewwww nee, R&C: Ewwww, nee, GT (PS2 versies): ewwww nee, Final Fantasy (op de PS2): ewwwww nee tot FFXII, Dragon Quest: ewwww nee, Dark Chronicle: ken ik niet, MGS: ewwwwww nee, nooit. Tekken (op de PS2): ewwwww nee.

    Als je dit handje vol toppers afzet tegen het totaal aanbod op de PS2 is het aanbod duidelijk teleurstellend geweest. En het succes van de PS2 vergelijk ik met het Euro songfestival: met kwaliteit van de songs heeft het al lang niet meer te maken wie wint. Wil dat zeggen dat er gen leuke songs tussen zitten: nee, maar erg veel soeps is het ook weer niet.


    Trouwens: mijn vertek bij Sony was enerzijds onenigheid met de directie (Belgie is het enige land dat telt in de Benelux) en anderzijds trok de XBox me enorm aan, vanwege online gaming. IK speel alle platformen en was op de PC verslaafd geraakt aan online gaming. Bij SOny was daar nog geen sprake van destijds en XBox zag het als speerpunt.


    Hahaha, en dan nog wat: ik ben helemaal verliefd op mijn PSP, echt een fantastisch apparaat en ik kan domweg niet geloven dat Nintendo met zijn DS het om de oren slaat. Killzone is top, Tekken ook, wipeOut (uiteraard) helemaal moddervet, Virtua Tennis is leuk en ja, ik speel ook Untold Legends helemaal grijs (smaak remember ;-) , MIJN smaak) ik heb er enorm veel films op. Echt waar een waanzinnig mooi apparaatje.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  13. Cybercon

    Cybercon Guest

    In jouw ogen ja, maar de miljoenen gamers denken daar totaal anders over. Gametrailers hield pas geleden een top 10 van de beste consoles allertijden en de PS2 stond op een zéér nette 3e plek. En dat is niet zomaar, want zoals gezegd (zucht) is de kwaliteit van de PS2 spellen van hoge kwaliteit. Hetgene wat ik uit jouw posts concludeer is dat het amper objectief is. Je geeft aan dat het spelaanbod je niet ligt, maar ik en vele anderen krijgen sterk het idee dat je dit als een feit bestempeld. Maar de realiteit ligt duidelijk anders.

    Maar goed uit je post is mooi te zien dat je duidelijk weinig kaas hebt gegeten van de PS2. Case closed.

    Oh ja las net dit juist:

    Dit zou toch een tik zijn richting MS aangezien zij met hun toch wel lachwekkende actie: ''Microsoft owns football'' kwamen :emo:. Maar laten eerst maar eens wachten op een persbericht van Konami :) Sowieso zal ik dit keer voor de PS3 versie gaan kiezen aangezien ik de Xbox 360 versie toch wat teleurstellend vond ten opzichte van de PS2 versie.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2007
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom zou hij objectief zijn? Hij is de headhoncho van Xbox nederland. Wees blij, wat olie op het vuur kan leuk zijn als het maar een beetje met respect is. Beter dan zo'n kleurloos persoon die alleen maar antwoorden geeft die alle kanten opkunnen. Of zo'n Katuragi die de wereld beloofd en dan uiteindelijk met de helft van san marino aan komt zetten :D (4d gaming FTW!).

    Je laatste zin lijkt me ook wat overmand door emoties ofzo. Je wordt geen headhoncho Xbox Nederland als je je tegenstander / zijn product niet een beetje kent. Ik heb precies hetzelfde met de PS2; de Xbox kon gelijk out of the box online en de PS2 was een drama op dat gebied. Voor mij een zeer belangrijke reden om de Xbox boven de PS2 te verkiezen. Niet omdat ik perse MS of Sony gekleurd ben, maar omdat spellen als PGR2, Forza, Pro Evo, MotoGP, Halo 2, DTM etc me echt talloze uren van plezier hebben geboden online. In mijn gamebeleving telde dat nu eenmaal veel meer dan het spelen van een zelfde soort spel (GT4) zonder online mode.

    De 360 versie was wat teleurstellend. Maar hoe meet je of een spel 3x beter is als hetzelfde spel op een ander platform. Omdat hij op 60 fps draait of 18 gieg in beslag neemt? OMG nu MOET Mortal Kombat the Movie wel fantastisch zijn op Blu-Ray, want die zal minstens 20 gieg zijn. Gamegrootte FTW! :D

    Nee serieus, dat soort zaken neem ik met een korrel zout. Als de PS3 versie qua gameplay of graphics (en dan noem ik veel mooiere belichting, mooiere animaties, modellen, post-processing effecten) daadwerkelijk veel beter wordt dan zou ik kunnen kiezen om de PS3 versie te kopen. Maar een hogere framerate of groter volume in GB's van een spel (wat misschien komt door slechtere compressie, weten wij veel!) zegt mij vrij weinig of het '3x zo goed wordt'.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat de ps2 zijn succes niet hoeft te komen door de kwaliteit. Net als EA games.

    edit..

    hmm MrX zegt al zo'n beetje het zelfde.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  16. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad diepe zucht. Nee mijn mening is niet objectief, maar subjectief, daar begon de hele discussie over: Smaak! Jouw mening is net zo min objectief, maar kennelijk heb jij de mening van miljoenen anderen nodig om de jouwe te durven uiten. Zal een kwestie van leeftijd zijn dat je nog niet op eigen benen kunt staan. :cool:

    En dat Nederland de voorrondes van de Eurovisiesongfestival niet haalde is ook gebaseerd op kwaliteit: al dat oostblokkattegejank was stuk voor stuk beter.

    En over dat laatste nieuws: geloof het of niet, maar toen laatst UBIsoft aangaf dat SplinterCell Conviction niet zou kunnen op de PS3 heb ik tegen een vriend meteen gezegd dat dat onzin nieuws is. Als er verschillen zijn tussen de ene versie en de andere dan ligt dat aan de programmeurs en de keuze van het primaire platform. Dat primaire platform namelijk zal er altijd beter uitzien dan de platforms waarnaar geport wordt, tenzij de programmeurs er voor kiezen om er stevig werk van te maken. Dat laatste gebeurt zelden vanuit kosten oogpunt, veel te duur dus.

    En dit is juist in het voordeel van de Xbox360. De meeste multiplatform games worden gemaakt voor de 360 en geport naar de PS3. Al die toeters en bellen van de PS3 komen dan dus niet tot hun recht. Dat Konami voor de PS3 ontwikkelt en dan naar de 360 omzet viel te verwachten.

    Al dat soort nieuws moet je met een grote korrel zout nemen. Wacht maar af tot de versies in de winkel liggen en wat er dan voor verschillen zijn. Tot op heden zijn die verschillen in het voordeel van de 360 (behalve Oblivion dan).
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    En dat is op dit moment ook de grote kracht van de Xbox 360 en een belangrijke reden waarom de PS2 zo populair was in de vorige generatie.

    Ten tijde van de PS2 werden bijna alle spellen primair voor de PS2 ontwikkeld en daarna naar de Xbox / Gamecube geport. Nu is dat lang niet altijd zo voor de 360, maar wel veel vaker als in het vorige generatie gebeurde. Oftewel; de meeste EA, Ubisoft, THQ, 2K, Capcom, SEGA enzovoorts spellen komen nu ten eerste naar de 360 (waar ze in de vorige generatie exclusief voor de PS2 waren, denk aan de 2K, Capcom en SEGA spellen) en ten tweede lopen ze vaak soepeler op de 360. Dit is erg belangrijk voor de 360, puur omdat dit betekend dat er daarom meer spellen op de 360 komen. En meer spellen is meer kans op goede spellen. En meer spellen is een grotere doelgroep.

    Voor de hardcore gamer maakt het weinig uit, die heeft vaak meerdere consoles en die zal kiezen voor de kwalitatief meest hoogstaande versie. Maar de massa maakt het wel uit of je een spel voor een console van 3/400,- koopt, of voor een console van 600,- en die maakt het minder uit of het spel op de één reflecties heeft die op 30 fps lopen en op de ander soms op 60 fps, of 4x MSAA heeft tov 2xMSaa.

    Het zal nog even duren, maar langzamaan zien de mensen die nú een dure PS3 kopen ook wel in dat hij wat games betreft maar weinig extra te bieden heeft tov de 360 waar ook al die Fifa's, NFS's, GTA's, DMC's en Virtua Fighters op uit komen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daarnaast heeft de Xbox 360 nog een voordeel boven de Playstation 3 voor ontwikkelaars. Microsoft heeft een goede support service en daarnaast een universeel systeem voor on-line gaming.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Is zo. En in de tijden van torenhoge ontwikkelkosten zijn dat zaken die voor een uitgever van heel groot belang zijn!

    En het zal 99% van de gamers geen reet uitmaken door wie welk spel wordt uitgegeven. Het is alleen toevallig wel zo dat die uitgevers bepalen op welk platform een spel komt :) Niet geheel onbelangrijk dus..
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, en aangezien MS toch de nodige developers voor zich heeft gewonnen ziet 't er goed uit voor de Xbox 360. Gezonde concurrentie, goed voor 'ons' gamers :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina