1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

    Cybercon Guest

  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, sorry HOOR, maar je aanbid de kerel precies wel enorm, terwijl hij gewoon een (goede) marketingsman is. En ja, hij heeft al 100den steken gegeven aan de concurenten. Toen hij met dreamcast werktte, gaf hij serieus steken aan Nintendo, de laatste jaren doet hij dat tegen Sony, en nee, ik ga niet met bronnen komen, waarom zou ik met bronnen moeten komen als het algemeen bekend is. Om de zoveel maanden is er wel een voorstelling, kijk er gewoon heen... Hij laat altijd wel eens zijn arrogantie zien. En ik vind dat zielig ja, iemand die niets betekend heeft voor de gamingwereld, die dat doet, tjonge jonge. Ken Kutaragi daarentegen heeft playstation uitgevonden, en heeft zeeer veel betekend voor Sony, maar kom...
    Dus, ik dacht gewoon dat je die gast aanbid, want met alles wat hij zegt ga jij akkoord. Zegt Peter Moore dat de ps3 een dreamcast is, dan zegt den Xwon, de ps3 is een dreamcast:lol: en zo van die toeren. Kwam gewoon met mij zo over. Dus tja, aanbid je hem niet, tja, goed he... Wat kan ik daar nog op zeggen...
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? wat heeft beta ermee te maken :p alsof er zoveel veranderd tijdens beta's.

    Beta's is bedoeld om errors en dergelijk eruit te halen.
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Het enige dat jij doet is in het luchtledige praten en persoonlijk aanvallen waar ik (en zoals ik nu lees) en velen anderen niet van gedient zijn.
    ALs je iets claimt moet je dat staven met bewijzen (bronnen). Zo werkt het op fora waar mensen serieus met elkaar in discussie gaan en misschien moet jij dat ook eens leren ipv je mening op een ontzettend botte manier doordrukken naar anderen.

    Wat mij betreft heb je een ban voor het leven want een goed gesprek valt er hier niet meer te voeren zo....
    Dan zul je net als een nieuwe member hier een nieuwe username aan moeten maken in goed overleg met de mods (hier heb ik overigens bronnen van als je daar nog over wil beginnen!).
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het klinkt misschien heel erg gek voor jullie, maar ook wij hebben een normaal sociaal leven....
    Maargoed, we gaan verder in een nieuw deeltje en laten we het daar alsjeblieft eens een keer normaal houden. Bij offtopic of niet normaal gedrag zal worden ingegrepen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina