1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga helaas ook de 12 op vakantie, dus zal de E3 zelf niet echt kunnen volgen.

    Gelukkig kan ik nog wel de 3 conferences en die Killzone conference volgen. Dat valt allemaal op 10 en 11 juli gelukkig.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Op gametrailers is toch zoveel leuks te vinden. Niet normaal, dit is ook leuk:
    http://www.gametrailers.com/vs_list.php
    Al die vs filmpjes. En vooral Konami vs Capcom. Felle strijd.
    last gen:
    Konami: Mgs2,mgs3,silent hill 2,3,4, Pro evo, zone of the enders 1 en 2
    Capcom: Re4, Devil may cry 1 en 3, Okami, ...
    Echt felle shit! :)
    En current gen: Devil may, re5, dead rising vs mgs4, zoe3, pro evo...
    Hell yeah!
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen heeft m$ er weer een nieuw zieltje bij. Ik ga een 360 halen. Hopen dat alles het goed doet.

    Maarja die 2 jaar garantie is uiteraard nice.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nice post Boss, heb genoten en kan geen keuze maken :+
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    The Darkness X360 vs PS3

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Moet zeggen dat ik de PS3 versie mooier vind, vooral qua kleur.
     
  6. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    De kleur bij ps3 is inderdaad mooier. Dat was ook het pluspuntje ten opzichte van de xbox360 versie.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De PS3 versie is wat scherper dan de versie van de 360, ook heeft de PS3 versie meer kleur. De omgevingen op het een na laatste plaatje vind ik op de 360 mooier.
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 heeft dan wel weer betere AA. Ik vind het zowiezo raar dat die kleuren altijd zo anders zijn. In dit geval zijn die van de PS3 beter maar vaak kan je niet eens zeggen wat nou beter is, ze zijn gewoon anders... Waar ligt dat toch steeds aan.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    daarnaast is dit nog eens geschoten van bewegende beelden. Ik heb laatst component en vga vergeleken op mijn tv. En veel mensen vonden aan de hand van die stilstaande plaatjes component mooier, alhoewel ik zeker weet dat mensen voor vga zouden kiezen als ze dezelfde scene in beweging zagen.
     
  10. Martinez

    Martinez New Member

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn deze screens wel genomen met dezelfde colour profiles? Die kun je namelijk zelf instellen in het spel en ik vind die screens van de 360 wel erg overbelicht i.v.m. die van de PS3. Bij mij ziet het iig een stuk donkerder en mooier uit.
     
  11. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Darkness PS3 vs 360

    Dit had IGN er over te zeggen ..

    http://insider.ign.com/teasers/799/799968.html
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik het filmpje van Gametrailers bekijk dan zie ik niet dat de PS3 versie framerate issues heeft, niet erger dan de 360. Bij beide versies zie ik wat slowdown en dat is op het einde als ze naar buiten lopen. In de review van Gamespot kan ik overigens niks vinden over framerate issues bij de PS3 versie. In de review van Gametrailers en 1UP trouwens ook niet. En de multiplayer is beter vanwege Xbox Live, hoezo dan?

    Vind zelf de 360 versie net wat minder kartelig dan de PS3 versie, maar vind de PS3 net wat mooiere textures hebben en vind de kleuren bij de PS3 versie mooier. De beste vergelijking is overigens om beide versies met het eigen oog te aanschouwen, maar dat word een beetje prijzig. ;)

     
  13. realBigBoss

    realBigBoss Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    man, dat ms een zak geld naar ubisoft gaat brengen en dat ze zorgen dat timesplitters exclusief xbox360 wordt.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Free Radical hoort dus nu bij Ubisoft ipv EA? Ik zou het wel jammer vinden, TimeSplitters was een van de leukste multiplayer games ooit. Ook al vond ik deel 3 minder.
     
  15. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters kwam toch vroeger uit op nintendo console,

    weet iemand trouwens of cod 4 ook voor de wii uitgaatkomen.
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is nog niks over aangekondigd, maar die versie moet je gewoon op de 360 of PS3 spelen vind ik.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Vindt ze alle 3 wel leuk maar ja voor Halo 3, Gears of War, Perfect Dark etc moet ik toch echt een xbox 360 gaan kopen :), nou nog ff uitzoeken wie wat waar en wanneer.
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus een willekeurig persoon leest in een blaadje (OPM!) dat Timesplitters in ontwikkeling is voor de PS3, zet dit op zijn blogje en zie daar, een nieuw 'nieuws' bericht is geboren. Ik snap best dat de PS3 fans snakken naar meer toffe PS3 exclusieve titels maar dit soort 'nieuws' gaat nergens over.

    En je bent als third-party developer knettergek als je momenteel exclusieve PS3 titels gaat ontwikkelen.

    Herinnert u zich deze nog?

    En zie daar ..
    http://www.varietyasiaonline.com/content/view/1595/53/
    Het zal mij niets verbazen als het FFXIII project tijdelijk in de kast is gezet.

    http://wii.ign.com/articles/800/800761p1.html
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  20. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    UBI die exclusief voor Sony ontwikkeld :+ Net als Assasins Greed zeker die EXCLUSIEF op de PS 3 zou komen maar getoond moest worden op een 360 :9

    Het zijn inderdaad dit soort "nieuws" berichten waar de Playstation fans zich aan op moeten trekken maar keer op keer de deksel op de neus krijgen....:x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina