1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

  1. Nintendo Wii

    10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

    37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

    149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    En veel mensen weten natuurlijk niet dat er bij de PS3 nog STEEDS géén trilfunctie zit op de controller....
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat ook nog es.

    Maar dan komt het PS3 kamp weer met de reactie's: "Dat mis ik echt niet, het voegt niks toe!" Maar als de 360 controller niet trilt omdat de batterijen bijna leeg zijn merken ze ineens wel dat hij niet meer trilt als ze geraakt worden tijdens COD4 ofzo 8)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    What's your point? Mijn vriendin vond het bij de 360 super irritant dat ding trilde en wist geeneens van het bestaan van next gen controllers zonder trilfunctie.

    Ik heb nu beide consoles en vind de trilfunctie van de 360 wel geinig, maar ook niet meer dan dat.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Point? Heb ik niet echt eigenlijk :+

    Dat het raar is dat de PS3 nog niet de mogelijkheid biedt om rumble te kiezen. Zit maar wat te ouwehoeren :D
     
  5. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, mijn vriendin vind het wél fijn als ie trilt :b: Dus, whats your point? ;)

    Met racers en shooters is het zeker wel een toevoeging te noemen voor veel mensen. Het is gewoon jammer, thats it. Die controller is vorig jaar al aangekondigt en nog steeds komen de nieuwe pakketen uit met de "ouwe" voorraad lijkt het wel....
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Het prikkelen van de zintuigen is belangrijke factor bij gamen vind ik.
    Het gaat om de gehele ervaring en rumble draagt daar zeker aan bij.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat miste ik vroeger in de NES/SNES/N64 tijd anders helemaal niet, hoor ;)
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    EENS. Dat gemiep over die Rumble, als je het niets vindt dan zet je het toch lekker UIT?? :confused: Het blijft subjectief en velen vinden het wel degelijk wat toevoegen. Feit blijft dat Sony problemen had met Immersion waardoor ze het niet in de PS3 konden stoppen, in de plaats daarvan moesten ze natuurlijk een alternatief bieden, het werd de mateloos populaire sixaxis functionaliteit en rumble werd afgeschilderd als 'last-gen'.
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje gamer gaat natuurlijk met zn tijd mee ;) Maar goed, een trillende controller is inderdaad erg "last gen" :+
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Tuurlijk, maar als er toevallig geen rumble zit in de volgende generatie consoles zal ik het niet missen hoor.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb liever meer functies dan minder... En rumble voegt voor mij juist wat extra's toe. Zo moest je in Splinter Cell sloten openbreken en voegde de rumble juist de weerstand toe. Zijn toch leuke dingen. (ik weet alleen niet meer zeker of het in SC was trouwens....)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, het was idd in Splinter Cell. Maar over het algemeen vind ik het toch wat gimmicky.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het probleem dat ik eigenlijk met rumble heb is dat het allemaal zo overdreven trilt. En vaak heb je alleen de keuze aan of uit. MotorStorm heeft echt een prima optie mbt rumble. Je kan namelijk kiezen uit 3 verschillende rumblestanden: soft, medium en hard. Werkt echt prima! Heb nu al enige maanden een Dualshock 3 controller (Japanse import) en ik moet zeggen dat de controller in de meeste games die ik heb gechecked heel lekker subtiel trilt.
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan toch ook bij de 360 controller of mis ik nu iets? Heb die functie nooit gebruikt ..

    http://www.microsoft.com/products/info/product.aspx?view=22&pcid=1aa467fd-f08f-4453-a7a2-f0c008d7f72f&type=ovr
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    *visualiseert maar even niet*

    :+
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, de gedachte alleen al. :x :+
    Maar de rumble is niet overdreven, gewoon lekker subtiel. :9
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  18. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Rumble vind ik ook vaak overdreven. Wist niet dat de PS3 (Motorstorm) verschillende standen heeft. Goeie optie. Ik zou wel graag een rumble-pad voor de PS3 willen hebben omdat ik de huidige pad echt te licht vind. En openschroeven en een stukkie lood erin zie ik ook niet echt zitten.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Het belabberde aan wel rumble/geen rumble bij de PS3 is dat je online niet weet tegen wat je speelt. Bij een FPS heb je zo ontzettend veel voordeel als je rumble hebt, je kan dan alles 10x beter aanvoelen. Iemand met een standaard controller is dus benadeelt tov iemand met een nieuwe controller.

    Voor mij voegt rumble echt heel veel toe aan een spel, vooral als het echt goed is uitgewerkt, dus dat de rumble precies past bij de beweging die je maakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina