1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Qua interactie met de omgeving is Gears 2 idd erg minimaal uitgewerkt. Helemaal met een tweede run ga je dat merken. Neemt niet weg dat het een superspel is en imo minstens net zo mooie graphics als K2. Echter de vergelijking gaat eigenlijk nergens over.

    Een vergelijking met CoD4 is meer op zijn plaats het is net Modern Warfare alleen dan nog meer 'Modern' :+
     
  2. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb gisteren bij een vriend ook killzone2 gespeeld. Ik vond het er echt super uitzien. Ik had niet gedacht dat ze zo dicht ij het beruchte filmpje van een aantal jaar geleden zouden komen. Was echt onder de indruk. De sfer die ze zetten is echt super en vind het reloaden van de wapens er echt vet uitzien. Petje af voor Amsterdam en Sony! Bewonderingswaardig dat met alle hype rondom deze game, ze het nog waar hebben kunnen maken ook.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Amsterdam heeft er weinig mee te maken, Guerilla software wel ;)
     
  4. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf ook de demo van killzone 2 gespeeld, het ziet er inderdaad goed uit. Maar nou niet zo super goed als iedereen zegt. Voorderest is het gewoon een shooter niets speciaals maar wel fun om te spelen!!
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]ZgvAcICxBRA[/yt]
    De waarheid over Blu-ray (althans ik ben het eens)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Strekking?
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    idd, ik zou het zelf niet beter kunnen gezegd hebben, het feit dat xbox360 meer verkoopt is gwn omdat de ps3 zoveel kost en niemand blu ray echt nodig heeft, heb je al eens gezien hoeveel meer een Blu-ray dvd kost in tegenstelling tot een HD-dvd, je zou niet voor niks zeggen dat 90% van de mensen geen behoefte heeft aan blu-ray.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vreemd hé dat een blu-ray meer kost dan een hd-dvd...

    Ach ik geniet van m'n blu-ray films :).
     
  9. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    zoveel beter beeld is heeft de blu-ray ook niet, dat het echt 10-tallen euro meer moet zijn, maar je kan toch niet ontkennen dat diegene in dat filmpjes gelijk heeft ;)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Een Blu Ray is duurder omdat winkels de laatste hd-dvd's dumpen om er van af te komen. De eerste hd-dvd waren volgens mij in dezelfde prijscategorie als de Blu Rays nu.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kwaliteit is hetzelfde alleen komen er geen nieuwe HD-DVD films ;).
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Bafta Award nominees:

    Ik heb de imo winnaars dikgedrukt. Mario Galaxy MOET gewoon op game van het jaar en gameplay winnen.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik hoop dat L4D ook wat meer waardering krijgt want dat is gewoon een fantastisch spel. Maar waarschijnlijk wordt het weer alleen maar GTA, GTA, GTA en GTA, ondanks de manier van het kiezen van de winnaars. We zullen het zien maar de nominaties zijn imo meer dan terecht.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Ik heb bij mijn nominees maar 1 keer GTA staan, want zeg nou zelf: Qua use of audio is GTA IV gewoonweg niet voorbij te streven.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan het alleen maar eens zijn met die video. Blu Ray is bullshit. Leuk dat het een stukje scherper is ,maar het boeit mij geen reet. Ze zijn ook veel te duur. Besides...speel ik amper tot nooit op mijn PS3 en 360 zo vreselijk veel meer.

    Toch als je deze video bekijkt

    http://www.gametrailers.com/player/37903.html

    Dan is het duidelijk dat het wel degelijk handig is dat BR veel meer data kan opslaan. De games zullennog altijd mogelijk zijn op 360, alleen wel meer discs. Persoonlijk vind ik dat niet erg. Maar wie weet, uiteindelijk
    zal het zeer gunstig uitpakken voor PS3, wie weet wint PS3 het uiteindelijk...betwijfel het,en het boeit me ook weinig, maar toch.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vergelijk gewoon even de graphics en interactie,... Is idd heel ander spel(third person/ first person). Maar omdat gow2 beschouwd wordt als de mooiste game van de 360. En iedereen doet er zo groots over. Ik heb de game co-op uitgespeeld. En ik was teleurgesteld in de graphics. Niet op het oog, maar wel als je aan het spelen bent, omgeving kan je bijna niet gebruiken, alles voelt als 1 blok aan, noem maar op. Als ik dan nog maar even de demo speelde van killzone 2, damn, wat een belevenis. Maarja, moet wel eerlijk zeggen, dat ik nog heel weinig speel op de 360. Laatste games waren fable 2(vond ik wel superfijn, 1 van de fijnste games van de 360) en saint's row 2. Maar toen ging opeens terug mijn xbox 360 kapot, en ik koop nu eerder een multiplatform spel op de ps3. Ik voel me beter daarmee(en veiliger). Is een persoonlijke smaak indeed. Maarja, zodra er een game als alan wake enzo komt, start ik mijn 360 wel terug op, daar niet van. Maar dit jaar ga ik niet veel meer op de 360 spelen vrees ik, killzone 2 speel ik uiteraard op de ps3, maar ook games als re5,... ga ik co-op op de ps3 spelen...
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind de Audio van Super mario Galaxy ook geniaal, heerlijke deuntjes:cool: en ook die muzieknootjes waren geniaal gedaan:)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wow verassing.

    http://www.tombraiderchronicles.com/headlines3612.html


    http://kotaku.com/5152117/square-enix-trying-to-buy-tomb-raider
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Neeee, ik had al weinig hoop dat er nog een nieuwe Hitman zou komen maar nu kan ik het dus wel vergeten. Na GTA de beste games die ik ooit heb gespeeld. :'-(
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hitman RPG? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina