1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Een nieuwe Thief is zeker wel tof. Maar ik moet echt een nieuwe Hitman hebben, hopelijk werken ze aan beide. :mad:
     
  2. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Hitman zijn ze ook mee aan het werk, stond 2 maanden geleden in Edge :)

    * Door IO ontwikkeld uiteraard, naast Mini Ninja's.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Yes :eek:, _O_. Je bent mijn held van de dag! _O_
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wil je er geen scan van als bewijs? :+
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Je wilt ook gewoon mijn held van de dag zijn hé Lenny, is goed. Zorg voor de scan en je bent mijn held. :+
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als die nieuwe Hitman maar wel werkt als je je 360 aansluit met een HDMI kabel! :mad:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft leuk.

     
  8. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, geen wonder dat playstation versies een hogere attach rate per titel hebben.

    Er is gewoon minder keus op de playstation, terwijl de xbox-er kan kiezen tussen tientallen titels.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Maar wat willen ze daar nou mee zeggen? En wat hebben ze daar aan? De xbox is vooralsnog de console met de hoogste attach rate in totaal.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die heb ik niet! :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ze willen er wel wat mee zeggen maar datgene wat ze er mee willen zeggen is totaal niet relevant. Één van de hoofdredenen is inderdaad wat Rensgar noemt. Dat kan je ook hier weer in terug vinden: "Ook waren de Xbox 360 spellen in de top tien over het algemeen ouder dan de PS3 titels." Zo ben ik zelf ook nog steeds helemaal bezig met Left 4 Dead en Team Fortress 2 en laat ik al die nieuwe spellen achterwege. Sony ziet dit als een nadeel maar ik zie het juist als een voordeel want het wil juist zeggen dat er nog genoeg voer is voor de 360 en dat je niet wanhopig elke nieuwe titel hoeft te kopen.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Opgeruimt staat netjes!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En

    +

     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Heeft ondertussen iedereen niet al Mario Kart en Wii Fit 2 keer? Dat vraag ik me echt af over die games. Elke maand staan ze wel in de top 10. Volgens mij koopt Nintendo zelf telkens 100.000 copies aan het einde van de maand :+
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat dan met de DS in Japan? Denk dat zowat iedere Japanner een huis kan bouwen met als bouwstenen zijn eigen DS'en :+.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    LoL

    En het is ook nog zo. Bij mijn zoon op school wil ook elke DS bezitter een DSi, incl mijn zoon. Echter die gaat toch voor de arcade fighting stick voor de 360 :+
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dit ziet er toch wel wat cooler uit dan alles wat er aankomt voor de PS3 en 360.

    [yt]rQa9nP4yyms[/yt]

    Als alles goed gaat krijgt de nieuwe Zune HD een Nvidia Tegra chip, en 3d ondersteuning voor de 360. Heb wel zin in Quake 3 op de Zune, de games van XNA zien er ook steeds beter uit.

    Maargoed das heel ander nieuws, ga maar door met de PS3 vs Wii vs 360! :)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ziet er wel leuk uit zeg :eek: Leuk speeltje, ga dat zeker in de gaten houden.

    Heb nu 3 weken een PS3, maar geen idee wat er ik er mee moet. Als Metal Gear Solid 4 een beetje betaalbaar word ( of is dat het al? ) ga ik hem waarschijnlijk kopen. Heb een 360 + PS3 maar kan, tot nu toe, de juiste balans tussen welke games ik voor welke console moet halen niet vinden :mad:
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wow hoop dat we daar meer van gaan zien op de E3! :eek:

    @Rampage: zo moeilijk is dat toch niet? PS3 exclusives op de ps3, spellen waarbij je de ps3 controller fijner vindt op de PS3 en de rest op de 360. Spellen op de 360 zijn vaak toch goedkoper.

    MGS4 heb ik toen op de rdate voor 37,- nieuw gekocht. Goedkoop zat lijkt me.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Oh zeker. Maar voor mij is het wel moeilijk KevF. Ben een 360 jongen en heb dat ding ook echt met plezier gekocht. Enige tijd geleden die PS3 gewonnen en die wil ik dus echt NIET weg doen OOK al kan ik er 350 euro voor vragen.

    De BluRay is handig en hij ziet er gewoon ganz-geil uit. Maar dan nog, welke spellen zijn echt voor de PS3 gemaakt. MGS4, KillZone 2, Gran Turismo :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina