1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het er niet echt bijzonder uit zien, gewoon battlefield eigenlijk.. En daar vond ik het al veel te hectisch met 64 man..
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vind het er dramatisch uitzien. Moet er niet aan denken om constant in zulke kogelregens te lopen en daarnaast vind ik het leuk om spelers in een lobby na een paar minuten te herkennen.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja heb je wel gelijk in, en ik vind de chaos al compleet met call of duty met 16 man, laat staan dat je 64 in beeld heb, en 256 op de hele map :+
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    schijnt langzaam op te bouwen, je zit met 8 in een squad die gaan voor een objective ( en 8 aan de andere kant gaan voor hetzelfde in bijv een attack en defend scenario) , als dat uitgevochten is wordt het een objective waar je met zn 16 en voor gaat etc en aan het eind komt alles in 1 veldslag samen

    op zich lijkt het me erg leuk maar ik moet het eerst zien en vooral eerst spelen
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    operation flashpoint 2 kan toch ook met 264 man online?
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    op PC misschien maar op consoles zeker niet
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bah.

    Nu kan mij die Vidzone zelf eigenlijk niet zo veel schelen maar ik vind het wel slecht dat ze Nederland gewoon overslaan
     
  8. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Mijn lijstje consoles 7:
    Xbox 360
    Wii
    PlayStation 3

    Mijn lijstje handhelds 7:
    NDS
    PSP

    Dat zijn mijn favo's. Post jullie lijstje please. Zo gedaan ;)
    Ben benieuwd namelijk
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Laten we dat maar niet doen, aangezien het dan nogal een opsom thread wordt.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bron

    Laat weer goed de huidige gang van zaken zien. Volgens mij koopt niemand dit spel meer door al het geweld wat er eind van dit jaar uitkomt... Gewoon pure treiterij dit van Sony.
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom maar ff een echt "VS" gerucht plaatsen dat ik net lees op Tweakers.net :)

    Apple heeft interesse in overname Electronic Arts

    Het lijkt me dat MS, Sony en Nintendo dit nieuws met argwaan zullen bekijken ;)

    edit: dikgedrukte alinia
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb hetzelfde ook al gezegd in het Ghostbusters topic maar ik snap niet waar de hype nou om te doen is. Sure het ziet er leuk uit maar kom op, zo fantastisch ziet het er nu ook weer niet uit. Een leuke license game meer niet.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Apple weer eens in beeld, is niet de 1e keer. Ze zijn met de Iphone idd hard bezig op de handheld markt.

    Het zal me benieuwen, echter eigenlijk vind ik voor mezelf drie spelers wel genoeg.....
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap je punt maar wie weet verdwijnt er wel een speler... Je weet nooit hoe een koe een haas vangt ;)

    De consoles (PS3 en 360) worden natuurlijk veel meer een entertainment hub in de woonkamer (is ook de reden dat MS in de markt is gestapt). Apple is hier natuurlijk ook een grote speler in en sinds de iPhone beginnen ze weer te ervaren dat gaming een goede melkkoe is...

    Ze hebben niet voor niets een aantal kopstukken uit de gaming industrie aan boord gehaald (zie quote).
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is voor Apple toch alleen interessant zijn als ze ook serieus platformhouder zijn?

    En dus niet alleen met de iPhone maar ook met een console.

    Ik kan me niet voorstellen dat ze de grootste uitgever ter wereld met de grootste licentieportfolio overnemen en dan alleen maar iPhone spelletjes gaan maken.
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar lees je dat :confused:

    Als je het artikel lees zie je dat ze bij Apple sowieso belangrijke mensen uit de game industrie aan zich hebben gebonden. Tevens het gerucht dat ze EA over willen nemen... Alles is dus mogelijk: Apple tv uitbreiden/Console/Mac gaming....
    Een combinatie van alles hierboven of simpelweg helemaal niets ;)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik doel op het gerucht van de overname van EA, dat is niet niks.. ze zijn dan in 1 klap de grootste games uitgever ter wereld met behoorlijk wat invloed op de andere spelers.

    Wat denk je bijv dat er gebeurt als Madden in de US alleen nog op PS3 uitkomt?

    EA is een HELE grote speler en er moet echt een hele shift in het business plan van Apple plaatsvinden willen ze die overname echt gaan doorvoeren
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind alleen dat dit mag gebeuren als ze die mac's wat goedkoper maken, want godver die dingen zijn duur zeg.:eek:
     
  19. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, dat klopt. Maar het business plan kan met de juiste mensen zo maar aangepast worden ;)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Apple mag van mij gerust een publisher worden, maar laat ze aub niet ook een console uitbrengen ook al brengen ze dan wat meer concurrentie. Niet alleen vind ik 3 consoles al genoeg om aan te kopen, maar ik steek de "i" waar de zon niet schijnt bij hun als ze hun console iWhatever gaan noemen.

    En dan zullen we Rivanov ook niet meer terug zien om dit forum :'-(.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina