1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    komen dan twee versies:

    1tje zonder het appeltje voor 700,-
    en 1tje met een appeltje er op voor 950,-

    kan hetzelfde als je 360 van 200,- :+

    Ik ben zelf niet echt een applefan. Sure tis allemaal stijlvol spul, maar daar betaal je imo ook het meeste voor.....
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bron

    Benieuwd of en wanneer het naar NL komt..
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    iGame?

    /me gaat nu iGame.com registreren

    edit:// is al geregistreerd maar staat nog niks op :mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  4. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Als alle gamepublishers 1 format afspreken, dan maakt het geen kont uit welke fabrikant de hardware maakt. Ik heb zelf een Mac en zou voor geen goud willen ruilen met een windows laptop voor de helft van de prijs. Een gameconsole van hun lijkt me super!
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Aan de andere kant... een console met een controller die maar 1 joystick heeft lijkt me niet echt handig :+.

    Ook is het niet gegarandeerd dat de Apple console veel beter zou zijn. De 360 lijkt me softwarematig zeer stabiel (is wel geen garantie voor de opvolger, maar zowat elke console is softwarematig stabiel) dus zou Apple als met iets speciaal moeten komen om "beter" meer dan een subjectieve mening te laten worden.
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Mocht Apple de console markt instappen dan zie ik dat graag gebeuren. Het zal betekenen dat ze de prijs redelijk laag moeten houden willen ze het EA en overige game publiek aan zich binden.

    Ik denk niet dat er 1 bedrijf in de wereld nog zo gek is om een console van €600,- in de markt te droppen na het PS3 fiasco.

    Mocht Apple mee gaan doen dan gaan ze dus geld toeleggen per console om de markt naar zich toe te trekken. Dit doen alle console bouwers (behalve Nintendo met de Wii maar ik zie Apple geen Wii 2 maken).
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  8. GameKid360

    GameKid360 Guest


    Ik hoop wel dat ze de console markt in stappen. Weer een concurrent. En misschien wel een goede. :)

    :{ Ik zie ze het wel doen hoor. Die Mac's zijn ook zo duur.

    Btw, wat denken jullie? Gaat Apple zich richten op de Harcore gamers of op de Casual gamers. Ik denk zelf een beetje allebei. Niet al te hardcore, maar ook niet al te Casual achtig. \o/
     
  9. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    pff hoe meer consoles hoe meer exclusive spellen er zijn! Heb nou een ps3 en een xbox360 maar nog 1 erbij hoeft van mij echt niet!!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeft van mij ook niet echt. Ontwikkelaars hebben al problemen om voor 2 systemen goed te ontwikkelen laat staan 3.
     
  11. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat als Apple zich gaat roeren op de console-markt het einde verhaal voor Sony is aangaande de PS. Sony zal niet instaat zijn om tegen dat geweld een passend antwoord te hebben. Ze hebben nu al hun handen vol aan MS en MS zal er zeker nog wat scheppen bovenop doen als Apple ook met een console komt. Dan nog Apple vs Sony. Als je alleen al kijkt met wat voor een gemak Apple de Walkman in de vergetelheid heeft doen belanden dan belooft dat weinig goeds voor de PS.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ik Apple met een console komt, dan wordt het eerder (ook?) concurrentie voor de Wii denk ik. Zie hoe mainstream de Iphone of Ipod is (Imac begint ook al zo te worden)... . Of ze het nu willen of niet, de mainstream zal dit product waarschijnlijk kopen (het is Apple hé) waardoor de uitgever/ontwikkelaar zijn mainstream crap ook op de Apple console zal willen releasen.

    De grootste vraag zal dus zijn hoe hard de "hardcore" game op een console van Apple zit te wachten en wat voor extra's ze kunnen bieden.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan zal je ook wel een console krijgen van 1000 euro. En het is niet iets wat je kan showen i.t.t. de Iphone en Macbooks dus het wordt voor die groep in ieder geval wat minder interessant :emo: Maar ik zie Apple er best wel tussenkomen en het is voor ons alleen maar beter lijkt me, tenzij ze echt developers weg gaan kapen maar ik heb daarover toch mijn twijfels. MS zal dit alleen niet erg leuk gaan vinden denk ik :+

    Kan wel een mooie concurrentie vormen voor Sony en MS en inderdaad ook voor Nintendo.
     
  14. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Apple en casual, niet echt Apple zn ding als je het mij vraagt. Ook staat Apple nou niet echt bepaald bekent om zijn goedkope producten......nee Apple en casual gaat volgens mij niet echt samen.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een iPod is anders best casual, de halve wereld heeft zo'n ding ... helaas
     
  16. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Ik denk dat Sony dat wel kan. Als Sony er nu niet was, kon SEGA nog consoles maken. Maar Sony's PS2 heeft daar een einde aan gemaakt.
    En ik denk dat Apple zich gaat richten op Casual en Hardcore, dus moeten ze tegen Nintendo, Microsoft en Sony. Btw, Apple en Microsoft zijn al grote vijanden... iPod vs. Zune, Windows vs. Mac, Xbox vs. (toekomstige Apple consoles), Maar ik denk wel dat Sony het kan volhouden.

    EDIT: @Lenny-t, als de halve wereld er 1 heeft is het toch niet gelijk Casual?
     
  17. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    k zie eerder Sony en Apple SAMEN een console maken. De Istation
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    "Casual ... Already 2009 most overrated word" :+
     
  19. GameKid360

    GameKid360 Guest

    NEVER! NEVER! :mad:
    Beledig Apple toch niet zo. |:-

    Nee effe serieus, dan zie ik eerder Apple en Nintendo samenwerken.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Laat Apple maar met Nintendo consoles en zooi maken voor je lieve zusje en je oma. Zo lang Sony en Microsoft maar niet die kant opgaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina