1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, inderdaad.

    Nintendo is meer ... kinder spul.

    Ben blij dat Sony / Microsoft beide nog de volwassen kant op durven te gaan :)
     
  2. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Ik ben anders wel in voor een potje Wii gaming, huray, ik krijg hem misschien in de zomer vakantie. \o/:)

    Btw, ik heb een zus, geen zusje. :):
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Je bent 11, dan mag je een Wii.
     
  4. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Lenny-t
    Toen de Ipod in 2001 werd gelanceert was ie alles behalve casual, nu 8 jaar later is dat anders hehe. Maar in 2001 was het behoorlijk hip en exlusief om een Ipod te hebben.
     
  5. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Hoe kan een PMP eigenlijk Casual zijn? :confused:
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderaad, nu is het met exclusief maar het is wel een hype bij de "casual" mens om een Apple toestel te hebben. Of het nu een mp3-speler, gsm/smarthphone of computer is, zodra dat er een appeltje opstaat maak het hun niet meer uit dat men teveel betaald voor het daadwerkelijk product. Daarom dat ik dus de mainstream/casual gamer gemakkelijk een Apple console zie kopen.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Casual = Massa adoptie.
    Dus als de halve wereld 1 heeft is het casual. Net als de Wii. Daar heeft ook de halve wereld er een van..
     
  8. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Dus de PS2 is casual? En als de halve wereld een PS3/X360 heeft is dat ook casual? :x
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Maar dat gebeurd niet want de 360 is te hardcore. Als de 360 casual zal zijn dan is het een andere 360 dan dat je nu kent.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [yt]7L2fsubA2-c[/yt]
    [yt]CZGIn9bpALo[/yt]
    Beter kan het niet verwoord worden. :D
     
  11. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof gewoon niet dat er ook maar 1 bedrijf in de wereld is die het aandurft een console van €600,- of meer te launchen.
    Sony is hier gigantisch mee in de problemen gekomen en die hebben er een Blu-Ray speler in... (een redelijke "USP" ;)
    Ieder bedrijf dat een nieuwe console gaat launchen zal dit doen met een prijs van tussen de €400,- - €500,- (denk ik dan tenminste).

    De casual gamer komt pas kijken als een console een prijs heeft van €250,- €200,- en lager (zie de Wii, 360 en PS2).
    Hardcore gamers geven graag wat meer geld uit maar Sony heeft toch echt geleerd dat die €600,- (in een redelijk gezonde economie met de launch) te hoog gegrepen was...

    Ik mag hopen dat Apple ook een console gaat bouwen maar het zou zo maar kunnen dat ze een deal aangaan met Sony ;)

    Dit is natuurlijk allemaal speculatie van mijn kant ;)

    Edit: Oja, een leuke informatieve link op OMT over een eventuele Apple console....?
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Klopt, maar zoals ik in mijn post al aanhaalde is die Apple hype en daardoor vind de consument het niet erg om wat meer uit te geven voor een Apple product. Natuurlijk blijft de vraag hoeveel meer ze willen uitgeven voor een Apple-console.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Gameplayer

    Teaser pic:
    [​IMG]

    Ben benieuwd wat het gaat worden. Aan de pic te zien zal het waarschijnlijk jammer genoeg geen ZoE3 zijn. Maar misschien een MGS4: Sub... (die ook naar de 360 komt) of wordt het één van zijn nieuwe projecten?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop dat Kojima Splinter Cell op pakt, want de laatste trailer zag er juist goed uit. MGS kan me gestolen worden...


    En... :+
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    What a coincidence..
    Wtf hoe schrijf je dat nou weer:+
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Of het is gewoon MGS4: Sub... die enkel op PS3 uitkomt (zoals het geval was met MGS3 en MGS3: Subsistence) :+.

    Maar meh, hoe dichter we komen bij aankondiging hoe meer bewijs er tegen ZoE3 komt. Me not like :mad:.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oh wat zou het tof zijn als Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots naar de 360 komt.. goed voor Microsoft en goed voor Konami.
    Wel een 'erge' coincidence ja. :eek:
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Er waren geruchten dat de downloadable content van GTA IV, The lost and Damned, over een aantal maanden beschikbaar zou zijn voor de Playstation 3. Dit is zojuist ontkracht door Microsoft.

    Bron; 360only.nl
    En dat is maar goed ook. Zou toch te gek voor woorden zijn als er bepaalde content naar de vijand gaat waarvoor 50 miljoen is neergelegd.

    En hier nog een leuk nieuwtje:
    Naughty Dog was ook verantwoordelijk voor het maken van Hogs of War op de PSX, toch?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  20. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien gewoon in het Nederlands? Wat een toeval???:+ Oja de spelling is correct!_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina