1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben ik de enige die het raar vond hoe weinig er te doen is rond die aankondiging van Agent? Een exclusieve R* titel had ik meer hype en reacties om verwacht.

    @goodfella,

    ga er maar niet vanuit dat FFXIV excusief wordt, lijkt er steeds meer op dat die ook op de 360 komt als je de geruchten moet geloven.

    Lijkt me leuk als ze die cross platform maken :+ (als zoiets als mogelijk is tussen ps3 en 360)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ze maakte me wel helemaal gek toen ze aankwamen met een exclusieve Rockstar titel. Maar goed, er is nog helemaal niks bekend. Ben wel zeer benieuwd, Rockstar staat voor mij altijd voor perfecte kwaliteit.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zeker nooit Manhunt 2 gespeeld :+

    wel jammer trouwens dat R* zelf niet op E3 was, ik had dolgraag iets van Max Payne 3 willen zien
     
  4. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    die vitalitysensor van de Wii lijkt me echt ruk. Hartslag/bloeddruk meten voor de bejaarden om te kijken of ze niet achteruitgaan? Natuurlijk met Wii-fit, leuke combi, maar dat is allemaal niet voor mij. Meer ee gadget dan een innovatie in de gameplay zoals ze voor laten komen.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Toch wat info gevonden!
     
  6. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan zelfs geruchten dat FFXIV op de pc uitkomt.
    En nee, ik heb geen bronnen. Heb ook geen zin om te zoeken.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    FFIVX en Agent komen misschien ook wel op de 360 uit zo gaan de geruchten
     
  8. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf hier wel te beweren dat FFIVX ook op de 360 komt. Kijkend naar de geschiedenis van FFXI lijkt het een kwestie van tijd eer hij ook voor de X360 wordt aangekondigt. Erg sneu dat Sony het als een exclusive presenteerde terwijl SE later alle mogelijkheden ophield. Hoezo zijn de een beetje desaparte bij Sony. =(
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    MS was dan ook niet mooi bezig (wel mooier dan Sony though). Toen ze zeiden dat vanaf nu alle games 360 exclusive was kwam MGS:Rising na een tijdje. Natuurlijk hebben ze dan niet expliciet gezegd dat het een exclusive was maar we moesten toch ook wachten op het verlossende woord van Konami.

    Verder lijkt het me niet meer dan logisch dat FFXIV geen exclusive is. MMORPG's op consoles hebben gewoon te weinig publiek om op 1 console te kunnen overleven.
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote vraag is dan of FF XIV dan ook crossplatform zal zijn.
    Anders loop je alsnog tegen een vrij lege wereld aan.
    (Lijkt mij dan, Ik heb nog nooit en MMORPG gespeeld)
     
  11. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen een lege wereld aanlopen zal wel meevallen. Als er minder spelers zouden zijn kunnen ze het aantal werelden (lees servers) terugschroeven. Bij FFXI zijn nog steeds 32 werelden (servers) actief. Per wereld spelen er nog steeds zo'n 5 duizend spelers. Ja idd na ruim 7 jaar spelen nog steeds zo'n 150.000. De maandelijkse fee is 12 euro. Nog altijd 1.8M per maand wat SE int. Daarom is het ook zo onwaarschijnlijk dat FFXIV alleen maar op de PS3 en PC. Kwestie van tijd dat hij voor de X360 wordt aangekondigt en mocht Nintendo met een Wii-HD komen zal hij daar ook voor verschijnen.
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Een nieuwe Syphon Filter, MAG.

    Grote kans dat een Splinter Cell en Mass Effect 2 uiteindelijk ook op de PS3 komen.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ach dat van Mass Effect werd ongeveer een jaar geleden ook al gezegd.. is ook niets van waar hoor. ;)

    En ik denk overigens niet dat Splinter Cell: Conviction op de Playstation 3 zal verschijnen.. ik geloof dat Microsoft een erg grote zak met geld op tafel heeft gelegd voor de rechten van Splinter Cell. Maar dat zijn de geruchten..
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tegenwoordig kost het al enorm veel geld om een game 6 maanden exclusief te houden. Ik weet niet echt hoe het grote publiek Splinter Cell op waarde inschat, maar als je de verkopen erbij pakt denk ik niet dat dit een echte exclusive wordt. Splinter Cell komt later nog naar de PS3 gok ik.
     
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: insidegamer.nl

    Ik ben ondertussen te moe om telkens maar weer te gaan vergelijken, maar misschien dat anderen dat wel willen.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ach dat zeiden ze 2 jaar geleden over de PS3 ook, het is gewoon erg moeilijk om te programmeren/developen op de Playstation 3.
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ach, de geruchten over MGS naar de Xbox hebben 3 jaar lang aangehouden. Mass Effect 2 komt gewoon naar de PS3. ;)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach boeiend. Al gaat GOW naar de Ps3 kan er geen nacht minder om slapen.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En zijn eigenlijk nooit uitgekomen. Het gerucht was altijd dat MGS4 ook naar de 360 zou komen maar dat gaat dus nooit meer gebeuren :+.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Grappig dat de grotere rekenkracht van de ps3 steeds maar weer wordt genoemd en de grote opslagruimt op de blu-ray schijfjes.

    In de games zie ik dit nooit terug (ik heb zowel 2 xboxxen alsook een ps:cool: en doordat de xbox nu ook games kan afspelen via de harddisk, is nu ook de limitation van de dvd verholpen.

    Je kan dvd1 opslaan op de hdd terwijl dvd2 erin zit, of je slaat alles op.

    Het feit dat je ook games kunt kopen via download is echt een aardige mokerslag voor de concurrentie. Als er ook recente games worden aangeboden voor een scherpe prijs, dan wordt dit echt een klapper.
    Wel erg sneu voor de game-stores.

    Wèl moet er snel een grotere HDD voor de xbox op de markt komen, anders moet ik een 2de HDD van 120GB bij kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina