1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie de PS3 sowieso de 360 deze generatie niet meer inhalen. Tenminste niet totdat de nieuwe generatie in de markt gezet gaat worden...
    Ik kan me voorstellen dat MS sneller een nieuwe console klaar heeft staan en dat de PS3 dan zijnerzijds de 360 inhaalt omdat MS zn marketingbudget meer richting de nieuwe console zal schuiven... Het lijkt me niet dat MS snel afscheid neemt van de 360 ;)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat snap ik dus niet.

    Het zal mij een zorg zijn dat games als Final Fantasy en Tekken nu op de 360 gaan komen. Zo lang ik ze zelf maar op mijn PS3 kan spelen vind ik alles best
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind dat je daar wel zorgen over moet gaan maken. Vroeger waren dat allemaal exclusives op de Playstation. Met exclusives onderscheid een console zich, het zijn usp's. Het merendeel van de voorheen exclusieve games die op de Playstation, verschijnen nu ook op de 360. Sommige verschijnen zelf niet eens meer op de Playstation, zoals de nieuwe Star Ocean. De zaken die vroeger het merk Playstation maakten en voor het succes zorgden, komen nu ook op de 360. Exclusives zijn belangrijk voor een systeem, het zijn systemsellers.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar heb je helemaal gelijk in Alonso, maar de consument profiteert niet van system sellers. Wanneer microsoft echt exclusives overkoopt moeten ps3 bezitters zich zorgen gaan maken, pas wanneer zij er echt nadeel van hebben. Zoals met de GTA DLC.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.006
    Leuk Bevonden:
    9.569
    Ja leuk, maar dat is natuurlijk op de lange termijn. Op de korte termijn is het gewoon kut dat ik geen MGS kan spelen :p.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Grootste voordeel wat de ps3 dan vooral had is dat er een grote fanbase al was. Al moet ik zeggen dat het gewoon beter is om een ps3 en 360 te hebben. Dan 1 van de 2. :)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nog meer bagger op de Wii...

    [gt]46663[/gt]
    versus


    Vergelijk dit nou eens voor de gein met Sonic Adventure op de Dreamcast, grafisch geen enkele vooruitgang, daarnaast is de gameplay op de Wii om te huilen. Toch knap een console die in 1998 werd uitbracht tegenover een zevende gen console, grafisch wint de Dreamcast nog steeds. =(
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dreamcast was en is nog steeds een geweldige console. Zeker als je ziet wat voor games daar allemaal op uitgekomen zijn. (sonic / jet set radio / seaman / fliogan bros / soul calibur etc...)

    Vond eigenlijk dat sega nog eens met een sonic adventure 3 moet komen. Deel 1 en 2 waren echt geweldig.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eigenlijk bizar dat Sonic Team wat ooit een zeer genenommeerde studio was nu rotzooi maakt die niet eens kan tippen aan hun eigen werk van 10 jaar geleden :mad: beetje triest eigenlijk.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Is er iets mis met mijn ogen of verschillen die graphics wel degelijk?

    Anyway, wel gelijk dat Sonic Team, en eigenlijk heel Sega bagger is geworden. Misschien mogen we nog wel blij zijn dat ze Shenmue 3 niet uitbrengen, want die hadden ze vast toch verkloot.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach sonic unleashed was inprinciepe nog wel een goeie sonic game op het weerwolf element na. Denk ook dat elke sonic game die nu uitkomt direct al afgekeurt wordt voordat ie door iemand gespeeld is.

    Sega heeft nog wel genoeg goeie game-namen maar doet er niks mee... (shenmue, jet set radio, panzer dragoon...)

    Al wordt volgens mij bayonnetta een erg boeiende game :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar zeg je zo wat,.. waarom is er geen Panzer Saga 2? :mad: stomme sega,.. beetje geen shenmue's en panzer's meer maken..
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja dan is er echt wat mis met je ogen. Het is dat het Youtube filmpje geen HD kwaliteit is zoals die van GT, en jij zou moeten weten dat Sonic Adventure er na genoeg hetzelfde uitziet. ;) Ik weet het anders wel, joepie ze hebben mooiere tussenfilmpjes in gestopt. Kwa gameplay is het gewoon bagger, Sega is gewoon bagger tegenwoordig kijk naar Golden Axe hoe goed kan je een klassieke serie verneuken. :emo: Eeuwig zonde...
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Sonic adventure 2 ziet er nog weer beter uit ;).

    Het is gewoon zonde dat sega zoveel goeie games heeft en er gewoon niks mee doet. Maak desnoods van JSR een arcade game ofzoiets. Shinobi was volgens mij ook best wel een goeie game op de ps2 maar daar hoor je ook helemaal niks meer van.

    Enigste waar ze wat mee doen is sonic maar dan op een slechte manier.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja JSR(F) is/was een geniale game. Waarom ze daar niet meer mee doen snap ik eigenlijk ook niet.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben ''beat'' en ''gum'' van jet set radio (dreamcast) nog in hun sega tennis game gedaan. Voor de rest hebben ze er niks mee gedaan. Al is er misschien hoop bij de E3 of TGS.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat hoop ik al jaren. In mijn beginjaren op XBW profileede ik mezelf met een avatar van Yoyo uit JSRF. Dat was by far mijn favoriete game. Echt jammer dat die reeks zo'n stille dood gestorven is. Ik houd Sega al niet eens meer in de gaten. Ik vind het niet meer interessant genoeg, helaas...
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja JSR was zeker een toppertje geweldige sfeer in die game. Net als Crazy Taxi, Daytona USA, Virtua Racing en Streets of Rage. Daarnaast ook nog Trickstyle en The Horde die dan wel niet van Sega zelf zijn maar die van mij wel een remake zouden mogen krijgen.

    Maar zoals het nu gaat hebben ze bij mij een beetje de kansen verspeeld, eerst al een hele slechte Sega Rally remake, Sonic die te ernstig is uitgemolken en op consoles van de 'vijand' uitkomt (Nintendo) in grote getale, en hand in hand met Mario door het level heen rent. En dan was er nog mijn favoriete serie Golden Axe waar ik geen woorden meer aan vuil ga maken. Ik had zoiets nooit kunnen denken dat het zo mis zou gaan met Sega.

    Maar Nightbringer ik ben ook lid geworden van dat Playfire! :b: Best wel handig is dat, kan je teminste je hele collectie in opslaan zonder het ooit te vergeten. :D
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja kan ik me nog wel vaag herinneren. Ik sta zelf nog in de xboxmagezine over jet set radio future. (was ook voor mij de hoofd reden om een xbox te halen die game) Vorig jaar gingen er nog geruchten over een nieuwe JSR. Maar ik denk dat alleen met hopen je ervoor zorgt dat je jezelf teleurstelt.

    @Excess-Denied,

    Zeker, en is ook wel leuk om dan ff te updaté enzo. (al klopt m'n top 3 games atm niet)
     
  20. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, Corn FTW \o/

    volgens mij stond ik er ook in (of het was iets met Panzer Dragoon Orta). Anyway, een geweldig spel JSRF, helemaal kapot gespeeld. Een nieuwe JSR zou voor mij dan ook een natte droom zijn. een reden genoeg om de aanschaf van een spelcoputer te rechtvaardigen iig.

    *flashback...de straten van Tokyo onveilig maken met spuitbussen en 360's...heerlijk. :9
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina