1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er nog nieuwe acties/ bundels komende voor de PS3?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is er nu een pack met KZ 2. Voor 399.
     
  4. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand de start topic aanpassen omdat er onjuiste informatie instaat. Bij het stukje over de PS3 staat dat Trophies niet verplicht zijn voor developers om te implementeren in hun games. Dit klopt echter niet meer aangezien Sony dit sinds 01-01-09 wel verplicht stelt. Info moet natuurlijk wel kloppen ;)
     
  5. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me af of we nog betere mooiere en sterkere beelden zullen zien op de 360..

    gears of wars 2 was over het algemeen erg mooi, en die einde verklapt min of meer dat er een 3e deel komt

    vraag me af hoe ver ze die nog grafisch mooier kunnen maken:D
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou er niet op rekenen dat we nog een gears 3 zien op de 360, met een beetje geluk wordt het een launchtitel voor de volgende xbox.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, ik zie Gears 3 nog wel verschijnen als de laatste grote AAA titel voor de 360.
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop net als halo 3 op de volgende Xbox
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je vergeet Shenmue, de beste game die Sega ooit heeft gemaakt. Dat is de eerste game die een nieuw deel moet krijgen, aangezien het verhaal nog steeds niet afgemaakt is. :mad:
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die is er toch al :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Xbox 360 Exclusive Ninja Gaiden II Coming To PS3

    [​IMG]
    This fall, Ninja Gaiden Σ 2 is coming to Sony's PLAYSTATION 3. The game is a PS3 remake of the "Only on Xbox 360" title Ninja Gaiden II.

    The game will have PSN support as well as new content.

    Like the original title, Ninja Gaiden Σ 2 is being developed by Tecmo's Team Ninja. However, Ninja Gaiden II was designed by former Team Ninja lead ninja Tomonobu Itagaki, who has since left the company. Itagaki was known for his preference for developing titles for Microsoft's game consoles. That, and drinking booze.

    Yosuke Hayashi, director of the first Ninja Gaiden Σ, will once again take the reins for this Sigma remake sequel. As with Ninja Gaiden Σ, NG Σ 2 is a remake of an Itagaki designed game.

    When asked about the first NG Σ title, Itagaki did not seem impressed in the least, saying, "All you need to do is play Ninja Gaiden II and then try and play Sigma afterwards and you'll see why. Despite the fact that it's on a 'next-generation' console there's no evolution whatsoever. That was made not by me, but one of my sub-ordinates who basically tried to copy the success of Ninja Gaiden."

    In Ninja Gaiden Σ, it was possible to play as voluptuous character Rachel for some of the missions. In Ninja Gaiden Σ it will be possible to play Dead or Alive's Ninjutsu expert Ayane as well as Ninja Gaiden's Ryu Hayabusa — which makes sense as Hayabusa and Ayane are friends.

    [​IMG]
    The game is currently half done.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wat een lachertje.... maar volgens mij was deel 2 maar een matige game toch?
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Metacritic score:
    [​IMG]

    Ik vind de game persoonlijk niks, dus mij zie je niet rouwen om het 'verlies' van deze exclusive.
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond persoonlijk deel 2 geweldig :) ben daarom ook blij dat er een ''update'' of hoe je het maar noemen wil komt.
     
  15. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    tis ook typisch iets voor jappanners :D niet voor niets dat de verkoop van de 360 in japan omhoog ging tijdens de release van deze game
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, NG2 voor de 360 heb ik overgeslagen maar misschien dat ik hem wel voor de PS3 ga halen :+.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Net zoals bij Ninja Gaiden I, nu ook II die naar de Playstation gaat.. en dan eerst zeggen dat het exclusives zijn. :emo:
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zijn remakes dus eigenlijk blijft ninja gaiden 2 exclusive :+.
     
  19. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    wat boeien exclusives, beter maken ze gewoon voor beide consoles dezelfde games, nu moet ik perC 2 consoles aanschaffen
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    En dan nog, Sigma was niet echt een succes of wel. Van mij mag het, wil ik wel dat een nieuwe Kingdom Hearts ook op de 360 komt. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina