1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarface55

    Scarface55 Guest

    Heb ik ook vroeger kost ik als er nieuw spel uit kwam gwn voor 60 euro die spel xD Nu probeer ik te ruilen.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nou dat is mijn enige uitzondering. Ik denk dat mijn game collectie kwalitatief iets beter is als jouwe. Maar 6€, dat kun je gewoon niet laten liggen. Kan ik hem altijd nog aan m'n neefje geven.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En dan verliezen van de Russen? 8)
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat vraag ik me ook af! Vind het nog steeds een topgame. Baal ervan dat er nog geen vervolg is. Was gewoon zo'n leuke game. Noem me maar gek, maar de game staat bij mij nog steeds in de top 5 beste 360 games. Wat een heerlijke game.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  5. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent gek.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Scarface55

    Scarface55 Guest

    WOhowWo , mooiste gamevideo die ik ooit heb gezien. Is t een game engine of is t een spel die binnenkort uitkomt ??
     
  8. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is van de CryEngine 3, crysis draait op de CryEngine 2.
    Volgens mij moet de derde versie niet direct de graphics opschroeven, maar meer compatibel maken met de consoles. En inderdaad indrukwekkende versie...nu wil ik een HD versie zien.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hoe krijgen die lui dat ooit zo voor elkaar vraag ik me dan af, ziet er weer sick uit!
    Vooral lightning en physics is echt weer een hoogtepunt :eek:
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De belichting zorgt voor een hele andere ervaring. Voor de rest zitten er dingen in die ik gewoon eerder heb gezien. Natuurlijk is dit weer een tikkeltje scherper en mooier.

    Oh, dit komt gewoon nog op de 360 / PS3 :) Staat in het begin van't filmpje.
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze lopen gelukkig niet zo heel veel achter........:lol: Maarja, weer typisch Sony, het kost tijd. Met andere woorden, ''coming soon''.....Duurt dus nog wel effe.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Crytek

    Dus engine voor de huidige generatie en blijkbaar ook voor de (launchgames) van de volgende generatie consoles. Al is het natuurlijk de vraag of de engine volledig benut gaat worden op de huidige generatie consoles. Dus imo nog geen garantie dat je dezelfde graphics als in de filmpje op je 360 of PS3 gaat zien.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    intressant :D

    bron
     
  14. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel tof zijn als die service er zou komen....
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Is ook een heel filmpje over op gametrailers, voor de geinteresseerden:
    http://www.gametrailers.com/player/47079.html

    Ik zou het trouwens jammer vinden, ik vind het wel wat hebben, die consoles. Ik wil niet afhankelijk zijn van het internet, maar goed. Eerst maar eens zien hoe dit verder loopt.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  16. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    We worden allemaal steeds meer afhankelijker van het internet op de 1 of andere manier :) Deze service vind ik wel intressant maar ben er nog sceptisch over. Snelheid van het internet is erg belangrijk hierbij en nog niet iedereen denk ik kan aan deze vereiste voldoen.

    Hopelijk komt er snel wat meer nieuws hierover
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Exclusive titels zullen nooit verschijnen op onlive aangezien Sony xbox nintendo niet blij zullen zijn met zo een service.

    Maar ik ben sceptisch. Dit kan een goeie 1 april grap zijn
    Het klinkt te mooi om waar te zijn.
    De manager van onlive zegt dat ze er al 7 jaar (!) mee bezig zijn. Hoe hebben ze dit dan zo lang geheim gehouden?
    Daarnaast praat hij over een nieuwe technologie waardoor je grotere hoeveelheden data kan versturen zonder lag. Dus gewoon 720p versturen zonder lag?! Dan lopen de huidige gamedevelopers wel MIJLENVER achter, omdat er in zoveel spellen lag zit en daar wordt veel minder data verstuurt. Vrij ongeloofwaardig punt.

    En hoe zit het met de rechten? Je koopt dus een game via Onlive. Ik wil bijv FIFA09 kopen. Voor welke console koop ik die dan? Xbox360 of ps3? Stel ik koop hem voor de PS3 dat zou dus betekenen dat er ergens bij Onlive een ps3 moet draaien met het spel? Dat kan al niet want Sony geeft natuurlijk nooit toestemming voor zoiets. Dus zou het op een PC moeten gebeuren. Dus alle spellen zullen gepoort moeten worden.
    Daarnaast hoeveel PC power heb je nodig als er 100.000en of miljoenen tegelijk gaan gamen. En hoeveel bandbreedte gaat dit kosten. Als dat al zou kunnen dan zou dat een enorm budget vergen. Wat weer betekent dat of Onlive hartstikke duur gaat worden om op te abonneren of dat het gewoon een grap is?

    Ik weet niet hoor, misschien zit ik ernaast en is het al bewezen dat het echt wel waar is. Dit is echter wat ik eruit opmaak nadat ik het zag.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gamedevelopers die hier op in haken zijn niet gek en gaan dan idd voornamelijk pc spellen produceren. Veel 360 spellen zijn natuurlijk ook uit op de pc.

    Wij denken misschien in consoletermen, een developer alleen maar aan ROI. Kosten als distributie, het drukken van spellen, hoesjes ed worden ineens nihil.

    720p lagvrij versturen stelt niet zo heel veel voor, de verbinding moet gewoon goed zijn en daarvoor maken zij gebruik van hun dedicated datacenters.

    Over pcpower maak ik me niet zo heel druk, die verschuift van de consument naar Onlive, het wordt dus alleen anders gealloceerd.

    Waar het voor mijn gevoel op papier zeker wel haalbaar is en in een gesloten netwerk duidelijk ook (er zijn al speelbare demo's getoond), vraag ik me af hoe ze om gaan met de logistieke complexiteit van dit alles.

    Over die zeven jaar heb je overigens een goed punt, hoezo hebben wij hier niet eerder wat van gehoord.
     
  19. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist...

    Vooral dat laatste (wederopstanding van PS:cool: zie ik niet snel gebeuren
     
  20. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de current-gen consoles lijkt het me niet meer mogelijk. Misschien de PS3 op full capacity maar de 360 toch echt niet meer.


    En Onlive blijf ik raar vinden. Ik ga pas echt vermoeden dat het kan na 1 april:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina