1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 18]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 13 jan 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-26-darksiders-2-dev-wii-u-hardware-on-par-with-current-gen

    wtf :mad: Ik had gehoopt op wel iets meer dan 'on par'

    Was al blij geweest met 'we gebruiken dezelfde assets maar draaien wel op 1080p/60fps"
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarom sta ik hier absoluut niet van te kijken?
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen ik ook totaal niet. Nintendo is zo bezig met gamen op ''nieuwe'' manieren dat ze de rest niet meer boeiend genoeg vinden.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Naja, die controller zal natuurlijk ook flink wat resources vreten maar ik had toch wel verwacht dat ze misschien zouden zeggen dat ze met de Wii U versie wel op de PC versie mikken qua graphics.

    En niet dat het pretty much hetzelfde is als de 360 versie
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Dat was tijdens de presentatie van E3 al duidelijk, dat deze console on par zou komen met de ps3 en xbox 360
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dacht toch ietsjes meer dan on par.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    niet met je eens. Zelda zag er toch wel even een stuk beter uit dan dat we nu gewend zijn. Ik had geen gigantische sprong verwacht maar wel een significante verbetering. Zonde
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik denk dat ik door het concept wel erg geneigd ben om deze te kopen. Je kan immers gewoon door gamen .. als je op de bank zit ;) en dat spreekt me wel aan :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Vita doet het maar erg matig in Japan:

    Trouwens wel hilarisch om te zien dat de PS2 daar nog steeds beter verkoopt dan de 360. :lol:
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    :lol:

    Tuurlijk Sony...
    En al was het zo, wie gaat het spelen? Die drie mensen op de wereld die daadwerkelijk een Move hebben? :+
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-03-wii-u-not-as-capable-as-ps3-xbox-360-report

    En die Zelda demo dan , was dat allemaal bullcrap?
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Lol, er is nu al zoveel geschreven over de mogelijke kracht van de WiiU. Ik weet nog wel dat in dat artikel van een tijd geleden de Xbox 720 door een insider werd omschreven als zeer krachtig, en dat de Wii U zeker 8 keer sterker zou zijn dan de huidige consoles. Andere bronnen zeiden weer iets sterker en nu zeggen bronnen weer minder sterk dan de huidige consoles.

    Ik zeg dat het allemaal werk van Nintendo is om ons te verwarren tot de E3. :+
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    al heb ik echt helemaal niks met de move het is idd stukken preciezer en beter speelbaar dan de wii en kinect. Dat merkte je al bij de demo van frisbeeen en tafeltennis. Geen lag, een batje/frisbee wat perfect 1:1 meedraaide met je hand etc. De heren van Kotaku spelen killzone 3 zelfs liever met de move dan met een gewone controller. Dus ja ze hebben wel degelijk een punt

    eind 2010 waren er al iig 4.1 miljoen units verscheept:

    http://www.joystiq.com/2010/11/30/sony-playstation-move-reaches-4-1-million-in-worldwide-sales/

    het aantal mensen met een move zal dus iig rond dat aantal liggen.

    maar nogmaals ik heb weinig met de move, maar Sony heeft wel een terecht punt tov kinect en de wii. :)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind de Wii MotionPlus anders ook erg precies, hoor. Die mapt je bewegingen ook gewoon zo goed als 1:1.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die leest toch geen 3d uit?
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die werkt ook niet met een camera. ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nee maar wel met een grote gloeiende bal icm de camera. Adhv de grootte van de bal gelezen door de camera wordt de diepte bepaald :)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik heb het erover dat de Wiimote met WiimotionPlus niet meer met een camera/sensorbalk werkt. ;)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Verkoopcijfers Japan van deze week:

    Er moet daar echt eens een nieuwe game uitkomen voor de Vita, want dat ding verkoopt voor geen meter.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De wat? Staat niet op de kaart volgens mij

    3DS doet het best aardig daarentegen, had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Dacht dat heel erg veel mensen het nog even bij hun DSi zouden houden
     

Deel Deze Pagina