1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 18]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 13 jan 2011.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    We moeten eig een poll fixen hier of mensen hier wel rijkhalzend uitkijken naar dat ding.
    Want heb nou niemand nog gehoord die hem zooooo graag wilt hebben..
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bazen. Dit is precies de concurrent die MS en Sony nodig hebben

    Fuck onlive en gaika en die ouya en wat al niet meer. Een steambox zou ik zo blind aanschaffen
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ziet er inderdaad super vet uit, ik zou het zeker kopen
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan iemand mij over de streep helpen? Ik wil een PS3 Super Slim gaan kopen, maar ik heb ook al een 360. Is het nog wel de moeite waard om een PS3 aan te schaffen, voor de " Exclusieve spellen " ? O-) Of zeggen jullie van.. Blijf bij de XBOX 360! :+
    Toch zit ik erg te twijfelen, want er zijn voordelen/ nadelen.

    Nadelen van een PS3 zijn; De controller is te licht (Moeilijk om daar aan te wennen.) /spel op de hardeschijf zetten, wat erg lang gaat duren. De interface lijkt mij kut? :9

    Voordeel: Gratis online (Maar heeft de nieuwe Super slim versie wel Wifi? 8)
    Exclusieve spellen?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook een PS3 , alleen voor de exclusives. Laatste keer dat hij aan gestaan heeft voor langer dan een uurtje was voor Uncharted 3 volgens mij

    Ik zou die paar 100 euro gewoon lekker uitgeven aan een paar van de vele topgames die dit najaar uitkomen

    Niet dat een PS3 niet leuk is om te hebben maar je moet het imho alleen nog doen als je echt perse Uncharted, Killzone en de paar andere exclusives gespeeld wilt hebben

    En op dit moment als ik naar de aankomende releases zit te kijken vraag ik me af of je dat wel moet willen. Het is niet alsof het de tijd van het jaar is waarin er niets nieuws uitkomt


    Gratis online klinkt btw leuk maar het kan ook niet tippen aan Xbox LiVE ( zo is er nog steeds geen cross-game chat) en ook al zou het dat wel kunnen... Je speelt MP toch vaak op de consoles waar je vrienden ook op spelen. En ik neem aan dat je XBL friendslist al gevuld is
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt voor je informatie, als ik het zo lees, laat ik 'm maar lekker in de winkel liggen. :) Voor die paar exclusiefs, kan ik beter mijn geld aan andere games spenderen.

    Ik zit vaak in de Party chat met vrienden. Waarom is dit nog niet beschikbaar voor de PS3? Grote gemiste kans wat mijn betreft!
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Geen idee wat precies de technische reden is. Maar dat het niet te fixen is staat wel vast, anders hadden ze dat al lang gedaan natuurlijk
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij ook een reden, dat ik niet over ga naar een PS3. :+
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Moet zeggen dat LBP op de ps3 wel echt schier geniaal is..
    dus ik weet het niet hoor .. :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Gewoon een phat PS3 kopen. Mooiste imo, tweedehands niet duur en goed genoeg.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen de meeste die hem hebben om me heen zijn stuk gegaan, incl de mijne na 1,5 jr
     
  14. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kopen, waarom per se die nieuwe facelift? Die Slim kan je oppikken voor €220 met wat games, geen geld. Heb ze hier allebei staan en heb geen spijt van dat ik een PS3 erbij gekocht hebt, sommige spellen heb ik zelfs dubbel.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat ik nog geen PS3 heb, kan ik beter toch voor de nieuwe facelift gaan? 500GB :9
    Zit je nog wel eens op de 360? Of vaker op de PS3?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Oh dunno, zelf paar maanden geleden een 40GB gekocht als blu-ray speler en voor The Last of Us en Beyond Two Souls. Had eerder al een slim, alle exclusive games op gespeeld die ik wou en toen verkocht. Nu is 40GB meer dan genoeg. De super slim is maar een lelijk ding imo, doet me een beetje denken aan de laatste PSP. Ook behoorlijk goedkoop maar zowel het design als de functies waren matig. Nu is de super slim qua functies volgens mij niet anders dan de slim, maar ding is wel lelijk. :lol:
     
  17. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat mot je in godsnaam met 500gb op een console?
    Heb zelf ook een ps3 gewoon oude 160gb model geloof ik? bevalt me prima al speel ik er amper tot niet op haha
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Veel games (op de PS3 ) vereisen een installatie van de helft of meer van de game. Als je een beetje veel games hebt neemt je HDD gebruik snel toe. ;)

    Dit zal in de toekomst alleen maar meer worden. Zelfs de snellere blu-rays drives zullen te traag zijn om op de volgende generatie consoles fatsoenlijke textures te streamen. Het zou mij dan ook niet verbazen dat de volgende xbox ook gaat doen aan mandatory installs. En wellicht ook met een SSD.
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik installeer altijd de games op de hardeschijf, dit is in iedere geval bij de 360 wel zo. Daarom wil ik graag een grote hardeschijf die niet zo snel op gaat raken. :+
    Ben ook aan het overwegen voor een 320GB schijf van Microsoft, omdat mijn 250GB al bijna vol zit. :cool:
    Game je meer op je 360?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina