1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 18]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 13 jan 2011.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind dat echt onzin! Dat hele exclusive bullshit vind ik al helemaal niks.
    Het is juist veel beter als games op àlle consoles uitkomt. Dan kan iemand met n ps3 óók Gears of War spelen en mensen met n xbox eindelijk enchanted zien.

    Wanneer Gears of War op PS3 uit zou komen, zou dat toch niets veranderen aan de kwaliteiten van de xbox?
    Exclusives zijn slecht voor de markt.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Exclusives verkopen een console, bedoel je?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoe moeten consoles zich dan onderscheiden? Ik heb wel vrede mee dat sommige games niet beschikbaar zijn op andere consoles. Ik ben minder blij met MS dat geld geeft aan ontwikkelaars om ervoor te zorgen dat PS3 bezitters minder krijgen dan 360 bezitters(oa maps in Blackops en GTA IV natuurlijk). Ik zie liever MS investeren in studios zoals Sony dat doet.

    Maar zolang de 360 Halo heeft blijf ik een xbox fanboy. :+
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nieuwe Nintendo IP beelden:

    [yt]-WUk7q5rJKw[/yt]

    Graphics zien er niet uit, maar kan best wat worden. :+

    Edit: Het is geen inhouse IP.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wow

    http://kotaku.com/5802944/so-netflix-on-consoles-is-hogging-up-the-internet

    ik wil ook netflix op mijn ps3/360! :mad:
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Wat vinden we hiervan? KLIK

    :thumbs:
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is netjes, maar ook vrij logisch... Sony kan er nog wat van leren (denk maar terug aan die firmware fiasco's van een tijd terug).

    Zou geweldig zijn als mijn Xbox er tussen zit :+. Heb vorig jaar een refurb terug gekregen en die maakt nog meer lawaai dan mijn oorspronkelijke :emo:.

    EDIT: Digital Foundry heeft er ook een klein artikeltje over.
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  10. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    debielen?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, debielen. Dit is niet de manier om net neutrality te verdedigen. En dat is toch waar Anon om draait.

    Dit trekt alleen maar negatieve aandacht en heeft bovendien niet alleen gevolgen voor Sony maar ook voor alle gebruikers.

    Die hebben duidelijk hun eigen missie statement niet gelezen... En daarbij nog zo dom om zich te laten pakken ook

    Het is snel afgelopen met 'we own this, forever' als dit soort losgeslagen ego's hun gang blijven gaan
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Probleem is dat ze dit doen om populair te doen bij mensen zoals ik, en niet bij verstandige mensen zoals jullie.

    Yes indeed, ik vind het wel kicken allemaal. :+
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Miljoenen mensen konden niet online gamen en jij vindt dat kicken?
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Arme knul. :): Kan je dan niets anders dan zwart-wit denken?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mag jij uitleggen waar het grijze gebied zit in die actie (die ook nog eens gericht was op het stelen van consumenten gegevens).

    Dat is gewoon crimineel gedrag, niet beter dan een ordinaire spammer/phisher/skimmer

    Dat heeft niks meer te maken met protest tegen welk beleid van Sony dan ook
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie zegt dat het anonymous was? Als ik "even" het psn netwerk zou hacken en jouw naam achterlaat betekent dat dat jij dat hebt gedaan?
    Daarnaast is het niet een zeker dat ze het waren want ze claimden de aanval niet hoewel ze dat altijd hebben gedaan.
    Ok misschien was het dan wel iemand van anonymous maar wie zegt dat deze het hebben gedaan, het zouden net zo goed rekruten zijn, hoe kan je nou zo kortzichtig zijn:F:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2011
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat is er kortzichtig aan?

    Iedereen die zich Anon noemt hoort bij Anon. Dat is de opzet. Iedereen die anders beweert of een andere structuur voor ogen houd waarin er hierarchie is of leiderschap bij een paar individuen ligt snapt het hele uitgangspunt van Anon uberhaupt niet.

    Dus als ik namens Anon iets uitvreet dan heeft Anon het gedaan.

    Dat komt omdat Anon een concept is in plaats van een groep mensen.

    En of het nou de harde kern is die van zn geloof is afgestapt of nieuwelingen die de naam misbruiken maakt mij niet uit.

    Het gaat mij erom dat de daders gepakt worden omdat het stelen van persoonlijke en credit card gegevens niet okay is.

    Dus het gaat mij er niet omdat dat ze Anon hard aanpakken. Het gaat mij er om dat de de daders van deze specifieke aanval pakken. Anon als principe ben ik helemaal voor, net neutrality mag je best voor 'vechten' en af en toe eens een site defacen of dos'en.

    Maar diefstal onder deze vlag gaat mij te ver . Dan ben je gewoon een lutser en moet je gepakt worden
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Knul? Ik ben 42.

    Veel mensen hebben weken niet kunnen gamen en hun creditcardgegevens en wachtwoorden zijn gestolen, omdat sommige mensen t niet eens zijn dat er veranderingen worden doorgevoerd, waardoor cheaten moeilijker wordt.

    Van mij mag iedereen met n omgebouwde console die gedownloade games speelt, een ban van 5 jaar krijgen.
    Mensen die roepen dat de games te duur zijn spreken onzin. Dan koop je maar minder games of zoek je een baan.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    even buiten de omgebouwde/gedownloade spellen discussie om (want daar gaat het hier niet om): ik kan er met mijn hoofd niet bij dat mensen niet inzien dat dit gewoon crimineel gedrag is. Er worden gegevens gestolen en een dienst weggenomen bij consumenten waar ze recht op hebben. Dat is puur diefstal en crimineel gedrag.

    True het vraagt om een iets bredere interpretatie van deze begrippen, maar het informatietijdperk waarin we leven vraagt hier ook om.

    Ik ben heel benieuwd hoe de voorstanders van dit soort acties en mensen die beweren dat dit geen diefstal is het bijvoorbeeld zouden vinden als het hun onmogelijk werd gemaakt om bijvoorbeeld ooit nog een online--activiteit uit te voeren. Ik kan me niet voorstellen dat die mensen dat dan niet zien als onrecht ;)

    De mensen die zijn opgepakt hebben banken en zelf hele landen aangevallen, dus ik vind het een goede zaak dat ze zijn opgepakt. Ik hoop daarnaast dat Sony er niet al te veel onder te lijden heeft.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie zaak dat die mensen opgepakt worden , het is voor beide kanten gewoon slecht dat hacken van de laatste tijd, voor de bedrijven en de consument.
    En dit is ook niet de manier om die dingen op te lossen.

    Dit is gewoon cyber-crime simpel.Goeie zaak dus dat die gasten van hun bed worden gelicht !
     

Deel Deze Pagina