1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een console naast me xbox 360 zet wordt het de wii denk ik. Aangezien de ps3 en xbox360 tog veel op elkaar lijken. EN de wii een totaal andere console is.
    En ik ben nog veel goedkoper uit ook:)
    pS; was het al lang bekent dat de ps3 ook met 2 versies kwam.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het was nog niet bekend dat Sony twee Sku's zou uitbrengen ... ze hebben zelfs het ontkend op E3 2005 ... Maar ze moesten we een 2de sku introduceren .. omdat het verschil 400 Xbox 360 en 600 PS3 wel erg groot is ...
     
  3. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm Fardo, ik had wel weer felicitaties van je verwacht vanwege Sony's pricing strategie. :D
     
  4. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
  5. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dat publiek! :D Als dat 1 van de paradepaardjes moet worden van de PS3 zie ik het somber in voor Sony.
     
  6. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
  7. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker en vergeet niet dat je tijdens de press conference toch een hoop auto's zag.
     
  8. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben erg benieuwd wat er allemaal te krijgen valt op de PS3 marketplace.
    Muziek in iedergeval en thema's voor singstar 3.
    Trailers en demo's lijken mij logisch. Ook Bluetooth zal wel zorgen voor ringtones enz. Zelfs films sluit ik niet uit, dan krijg je hetzelfde idee dat UPC met Digitale TV heeft.

    http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=17522
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Niet alleen auto's, ok motoren _O_ Durf nu nog maar eens kritiek te geven dat GT geen vernieuwing heeft :cool:
     
  10. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Das toch zeker een geintje van je zeker JP?
     
  11. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, komen echt motoren in Gran Turismo :)

    check de E3 GT Topic
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    omdat er een scooter in zit is het vernieuwd? rare benadering
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komen ook gratis on-line functies bij de PS3, maar gaat het on-line GAMEN ook gratis zijn is de grote vraag... Heb ik verder niets over gelezen.... In iedergeval niet in die zin bevestigd gezien....
     
  14. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je begrijpt me verkeerd. Ik heb het over jouw opmerking dat GT niet vernieuwend is. Dat moet een geintje van je zijn. Zo'n uitgemolken koe sinds deeltje 2 ken ik niet namelijk.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Naast de game Tourist Trophy (waar ongetwijfeld ook meerdere delen van komen) zitten er dus ook motoren in de nieuwe GT?
    Hoe bedoel je uitmelkerij? Ze brengen een GT motorengame uit, om vervolgens motoren in de nieuwe GT te doen. :confused:
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Mooi toch! 2 games voor de prijs van 1. Mij hoor je niet klagen hoor. En geeft ze eens het recht om GT niet uit te melken. GT4 is naast WoW en Fifa de best verkochte game afgelopen jaar (las ik toevallig vanochtend in de Volkskrant) En tja, [kapsones]ik als echte kenner[/kapsones] zie genoeg vernieuwing in de GT delen. Nu al helemaal.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Afgelopen delen vond ik kwa vernieuwing wat tegen vallen ;)
    Maar denk even aan blue-ray en de opslag ervan. Moeten Tourist Trophy en GT4 nu nog op 2 apparte discs worden uitgeven, met de opslag op een blue-ray disc kan dat gewoon op 1 disc _O_ Waarom daar geen gebruik van maken?
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel zou jij dan neerleggen voor die 2 games samen op 1 disc?? Als ze meer dan 100 euro vragen kopen veel minder mensen de game want niet iedereen hoeft ze beiden te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, ik denk eerder dat je Tourist Trophy cadeau krijgt. Dit wordt gewoon verwerkt tot één game. Misschien kan je wel met Motoren en Auto's tegelijk een rondje Nordscheife doen (maar nu ga ik teveel hypen :+)
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol, idd :D Maar het klinkt als geweldige toekomst muziek _O_ En kwa opslag moet het makkelijk mogelijk zijn.
    Maar is er al wat bekend over de prijs van ps3 games? Ik denk dat ze niet goedkoop zullen worden. Misschien wel €70/75 ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina