1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 5]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    neen wat?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, dan krijg je een product die veel en veel beter had kunnen zijn wanneer er meer getest was en wanneer er dingen beter uitgewerkt waren _0/
     
  3. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah geef eens een vb
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    WAAROM MOET HIJ LANG DUREN. Hij kan ook gewoon al ver zijn. Jij zegt per defifnitie dat een goed spel lang duurt, raar
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    een vraag :
    wordt die controller nog aangepast van de ps3 want ik vind dat ding LELIJK
    egt gadverdamme|:-
     


  7. We want the boomerang back!!:mad: :+
     
  8. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie vergelijken de 600 euro met de 400 euro versies.

    maar kzal wat vertellen, op het moment dat de ps3 uitkomt, gaat de premium versie flink zakken met de prijs. en dan heb je gewoon een 600 euro tegen een -+300-350 euro console ipv 400 ;)

    trouwens ik denk zelf dat het vrij dom is om te denken dat de ps3 gelijkwaardig wordt aan de xbox 360. simpelweg omdat ze een jaar langer hebben gehad om een console te maken.

    de resolutie ligt gewoon al hoger (hoewel de meerderheid geen 1080p gebruikt I know).

    maar ook als je kijkt naar in-game footage, zoals bijvoorbeeld bij FFXIII, zie je toch dat het grafisch op een steady 60 fps ligt en alles lekker vloeiend loopt. en dan heb ik het nog niet eens over de laadtijden.

    ik denk dat we allemaal maar moeten afwachten tot november, om te zien hoe het echt is.
     
  9. Slow Chemical

    Slow Chemical *****

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony heeft dat niet afgekeken van Microsoft want ze hadden bij de PSP ook 2 versies uitgebracht.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt anders. Omdat psp gewoon een psp is. Maar bij core en premium mis je hardware die je ksn upgraden. PSP kreeg je bv geen memory card of headsetje
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bij de PSP zat standaard een 32mb MC :)
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    oepsie
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat ze het hebben gedaan vanwege MS dus ze hebben zich wel laten beinvloeden door ms en daar hebben ze dus de prijzen aan aangepast.

    Vergelijking prijs: daar heb je gelijk in ik bekeek alleen mijn situatie. Op het moment dat de PS3 eris zal het verschil idd anders zijn. (nog groter)

    Verder kreeg ik heel vaak te horen dat de ps3 simpelweg heel erg lijkt op de 360 en dat ze daar een jaar voor nodig hebben gehad. Kijk de xbox360 heeft een betere grafische kaart. En de ps3 kan de bleudisc beter gebruiken en de ps3 had nog iets. Bewezen was dat grafisch gezien beide consoles hetzelfde zijn. bron paar bldzjes terug.
    Ze hebben dus een jaar nodig om een console uit te brengen waarvan de verschillen minimaal zijn. Daar komt nog bij dat hij duurder is ze hebben wel bleu disc maar daar wordt op dit moment nauwelijks gebruik van gemaakt. Tegen de tijd dat ze die echt gebruiken heeft de xbox simpelweg een nieuwe console. ZO denk ik erover. (Dont shoot me):)

    Veel mensen praten ook over de nieuwe generatie: xbox 360 - ps3 - wii
    Maar ik ! denk dat de xbox360 geheel leeft in een eige generatie. Hij is een jaar eerder dan de andere consoles. EN een jaar na de ps3 en de wii brengt de xbox misschien alweer een nieuwe uit. Doen ze dit dan hebben ze in mijn ogen telkens een eigen generatie. De tijd zal het leren...

    Ga nou niet vergelijken met ps2 dat die zoveel jaar eerder was dat weet ik die had op dat moment ook een eigen generatie.
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar het zou toch wel redelijk naief zijn te veronderstellen dat Sony zich niets aantrekt van de prijs van Ms's xbox360 sinds dat toch wel de voornaamste concurrent is. Ongetwijfeld hadden ze zulke marketingtrucs niet gedaan mocht de xbox meer kosten, er geen core versie te koop was,...

    Daar stoor ik me allesbehalve aan eigenlijk, mensen die de goedkopere ps3 versie halen hebben gewoon het nadeel dat deze niet volwaardig 'te upgraden is', en dat zal lijkt me toch wel sommigen afschrikken.

    Misschien niet het juiste topic en waarschijnlijk is het al wel eens gevraagd, maar ik begrijp wel niet goed waarom ms geen grotere hdisk ofzo heeft voorgesteld. Technisch kan het toch geen enkel probleem zijn, en het lijkt me toch wel handig/nodig, vooral in de toekomst wetende dat je 20gb hd eigl maar voor 12gb telt en er meer en meer downloadable content op marketplace verschijnt.
    Ps; mocht je dan al je data op 1 hd willen ga je toch niet alles savegame per savegame, trailer per trailer met een mem stick moeten oversluizen hoop ik...
    Naja dat zijn vragen voor later, maar hopelijk niet te laat..
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik wacht wel tot november
    maar of de ps3 net zo goed wordt als 360
    weet niet
    lijkt me wel als je een jaar langer de tijd hebt :p
     
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige reden dat het zo lang duurde met sony was dat ze de beveiliging van de blu-ray disks wilden verbeteren.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je nou aan een beveiliging als toch niemand je console wil kopen :p...
    neeh grapje!

    als dat de reden is dat het zolang heeft geduurd dan vind ik dat knap stom van sony. hoe wil je nu blue ray disks gaan branden dan? als dat al makkelijk zou kunnen, dan was het ongeloofelijk duur lijkt mij
     
  18. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Maar Sony gaat er van uit dat de ps3 een langere leensduur heeft dan de xbox360. Dus de ps3 is gebouwd voor zo'n 6 tot 7 jaar denk ik. En de xbox360 mischien 4 tot 5. Als Bleu-ray echt een succes wordt kosten die dingen misschien over 3 jaar geen cent meer. Terwijl de 360 allicht makkelijker te kraken is.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    HD Trailer van Resistance!!!!!:
    Klik!!!!!!
    (klikken op HD trailer,...(onder tekening ,je ziet wel)
    Hebben jullie eigelijk wel al 1 trailer van Sony in HD gezien(speelbare demo trailers he, van heavenly sword,...)? Want deze(resistance) is er zo één, en ik moet zeggen, het evenaard dus gears of war op grafisch vlak. Ook als je ziet hoeveel interactiviteit er is, hoeveel mensen op het screen, wat er zich op de achtergrond afspeelt. Noem maar op. Die aliens zien er net zoals in gears of war geweldig uit(ik ben niet zo voor halo2 aliens)..._O_
     
  20. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ziet er mooi uit. Sony komt heus wel met mooie spellen. Alleen lopen ze een beetje achter de feiten aan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina